بازیکنان شجاعت و فداکاری را معنا کردند

رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران گفت:بازیکنان شجاعت، فداکاری و غیرت را معنا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی، رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران امروز_ جمعه چهارم آذرماه_ در پیامی پیروزی تیم ملی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یک‌باخت و هزار حمله، یک باخت و هزار هجمه گویی دنیا ایستاده بود تا باخت تیم ملی ایران را تماشا کند، تیم ملی کشورمان در بازی نخست باخت و خیلی‌ها تا پیش از این هم دشمنی خود را با مردم و ملت ایران ثابت کرده بودند شاد شدند، اما بازیکنان ایران با اتکا به خداوند متعال با اتکا به دعای خیر و حمایت مردم ایران برخاستند، شکست اولین پل پیروزی است و تیم ملی از شکست پلی ساخت برای پیروزی.

در چند روز گذشته هجمه‌های ناجوانمردانه انجام شد، البته برخی نادانسته یا دانسته از شکست تیم ملی خوشحال بودند اما از این حقیقت غافل که تیم ملی یعنی هویت یک کشور، پرچم ایران که بر لباس بازیکنان نقش بسته به معنای موجودیتمان است، لذا هیچوقت و هیچگاه به عنوان یک ایرانی نباید آرزوی باخت تیم ملی را داشت.

امروز بازیکنان تیم ملی غیرت، فداکاری و شجاعت را معنا کردند و دل یک ملت را شاد ساختند اما مأموریت آنان و نیز مردم خوب ما هنوز تمام نشده است. اکنون زمانی است که باید بیش از گذشته تیم ملی را حمایت کرد تا حماسه‌ای دیگر آفریده شود. حماسه‌ای از جنس تاریخ ایران زمین، مردمی که همیشه نشان دادند ایران برایشان از هر چیزی مهم‌تر است، این پیروزی را به تمام شهروندان تهرانی و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

زنده، پاینده و جاویدان باد ایران......

کد خبر 622181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.