نتایج گروه B در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

مسابقات روز چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه B پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات روز چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دیدارهای دوم از گروه B پیگیری شد و تیم ملی ایران در مقابل ولز با دو گل در دقایق انتهایی به پیروزی رسید.

نتایج دیدارهای گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه B در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

ولز صفر- ایران ۲

تیم‌های ولز و ایران از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمدبن‌علی شهر الریان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با گل‌های دقایق پایانی چشمی و رضائیان با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. پیروزی با اختلاف دو گل در این بازی، بهترین پیروزی تاریخ ایران در جام جهانی لقب گرفت. مهدی طارمی که از حریف اخراج گرفت و پاس گل دوم را داد در کنار روزبه چشمی و رامین رضائیان، گلزنان ایران بهترین‌های زمین بودند.

در دقایق اضافه نیمه دوم، ایران که سراپا هجومی شده بود، روی توپ برگشتی سرگردان پشت محوطه جریمه که به چشمی رسیده بود با شوت سرکش او در واپسین ثانیه‌های بازی به گل رسید تا همه بازیکنان، نیمکت‌نشینان و سایر افراد حاضر روی نیمکت برای شادی گل به وسط زمین بیایند.

در آخرین ثانیه‌های بازی روی یک ضدحمله پاس طارمی منجر به تک به تک شدن رامین رضائیان شد تا او با یک ضربه چیپ توپ را از روی دستان دروازه‌بان تازه به میدان آمده ولز عبور دهد و دروازه این تیم را برای بار دوم باز کند.

نتایج گروه B در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

انگلیس صفر _ آمریکا صفر

انگلیس و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم البیت مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. بازی متعادل شروع شده اما انگلیس مسلط‌تر به نظر می‌رسد. با گذشت زمان آمریکایی‌ها جسورانه پیش کشیدند و تا آستانه گلزنی به سه‌شیرها پیش رفتند.

شاگردان «ساوت گیت» توپ را بیشتر به گردش درآورده و به هم پاس می‌دادند ولی یانکی‌ها زهردارتر به نظر می‌رسیدند. تلاش دو تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای بهتر از تساوی را در بر نداشت. آمریکا نیمه دوم را هم بهتر از رقیب سرشناس خود آغاز کرد و خالق بیشتر حملات بازی بود.

اواخر مسابقه نوبت به انگلیسی‌ها رسید تا با تعویض‌های ساوت گیت، نبض هجومی را به دست بگیرند، با این وجود ۴۵ دقیقه دوم چندان جذاب پیش نرفت و دو تیم بدون رغبت قابل توجهی برای پیروزی به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

جدول نتایج گروه B در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه B در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

کد خبر 622171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • gN75$#(-gdut IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    37 50
    ایران حذف می شه...
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      45 16
      نخیر ایران با قدرت می بره
    • ۰۹۳۷۴۶۲۱۲۲۲ IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 1
      ایران برنده میشه چون که من میدونم ایران برنده میشه