کی‌روش: شایسته پیروزی بودیم/ غرور و اعتبارمان را پس گرفتیم

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: طبیعتاً در اولین بازی غرورمان خدشه‌دار شد و الان فرصتی بود که غرورمان را برگردانیم و کرامت خودمان را به دست بیاوریم و بتوانیم یک نتیجه خوب را به دست بیاوریم و مرهمی بر زخم خودمان بگذریم و اعتبارمان را پس بگیریم و فوتبالی که در درون روح و ذهن ما است، به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل ولز در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: ما امروز بازی خیلی خوبی را داشتیم. همه نشان دادند که از شخصیت بالایی برخوردار هستند و این ویژگی تیم ما هست. یک حس همبستگی و وحدت در تیم ما قابل مشاهده بود و همانطور که باید، ظاهر شدیم. به ریشه خودمان برگشتیم. بعد از بازی اول لازم بود به ریشه خودمان برگردیم.

وی افزود: می‌بایست همه آن روز را از ذهن خودمان بیرون می‌کردیم و روی فوتبال تمرکز می‌کردیم. نکته دیگر اینکه باید روی احساسات بد بازی قبل غلبه می‌کردیم. به بازیکنانم گفتم که فوتبال دارای لحظات مختلف است و فقط برد و باخت نیست. گاهی ممکن است ببازید و کرامت شما زیر سوال برود.

سرمربی تیم‌ملی خاطرنشان کرد: طبیعتاً در اولین بازی غرورمان خدشه‌دار شد و الان فرصتی بود که غرورمان را برگردانیم و کرامت خودمان را به دست بیاوریم و بتوانیم یک نتیجه خوب را به دست بیاوریم و مرهمی بر زخم خودمان بگذریم و اعتبارمان را پس بگیریم و فوتبالی که در درون روح و ذهن ما است، به نمایش بگذاریم.

کی‌روش تصریح کرد: به‌نظرم خوب بازی کردیم و شایسته این برد بودیم. اگر چه ولز هم تیم دردسر سازی بود و مستقیم بازی می‌کرد. بازیکنان سریعی داشتند و احتیاج به تمرکز بسیار زیادی بود. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و فرصت‌هایی را ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: قاعدتاً باید گل‌های زیادی را ثبت می‌کردیم. زودتر نتوانستیم گل بزنیم. مهم این بود که دست آخر توانستیم مسیر مناسب را ادامه دهیم. طبیعتاً این یک برد است و سه امتیاز گرفتیم و به معنی اتمام کار نیست. هنوز همه شانس صعود در بازی اخر را دارند.

سرمربی یوزهای ایرانی گفت: گاهی اوقات نتایج خیلی خوب در آخر فوتبال در پایان به دست می‌آید. فکر می‌کنم نتیجه مناسبی گرفتیم و شایسته برد بودیم. تفاوتی که بین دو تیم وجود داشت و بهتر از تیم مقابل هم بازی کردیم، ما را به این نتیجه رساند. اگر گل‌های بیشتری می‌زدیم، این آیینه‌ای برای تفاوت‌های بین دو تیم می‌بود.

کی‌روش در پایان اظهار کرد: باید بگویم ولز تیم خوبی بود و مربی و بازیکنان خوبی داشت و اطمینان دارم امروز روز ما بود و شاید فردا روز ولز باشد. آنچه مهم است، درباره بازیکنان صحبت می‌کنیم. من کلامی ندارم که به بازیکنان خودم تبریک بگویم. امروز علاقه‌مندم که مراتب احترام خودم را به بازیکنان ولز ابراز کنم.

کد خبر 622109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.