والدین شهدا سند اعتبار، شرف و عزت کشور هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند و والدین شهدا سند اعتبار، شرف و عزت کشور هستند.

به گزارش ایمنا، سردار علیرضا تنگسیری ضمن تفقد و دیدار از پدر شهید علیرضا آرمات اظهار کرد: شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند و ما باید از آنها درس ولایتمداری، ایثار و اخلاص در عمل یاد بگیریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مطالعه دقیق وصیت نامه شهدا و تأثیر آن بر رشد و تعالی جامعه افزود: وصیت‌نامه بصیرت افزای شهید آرمات که در سن کمتر از ۲۰ سالگی نوشته شده مملو از تعابیر معنویت‌افزا و حکیمانه است که انگار برای همین وضعیت جامعه امروز ما نوشته شده است.

سردار تنگسیری، والدین شهدا را سرمایه معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا سند اعتبار، شرف و عزت کشور هستند و امنیت امروز کشورمان مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن تفقد و عیادت از پدر گرامی شهید آرمات گفت: ما وظیفه داریم دائمأ به خانواده شهدا که نور چشم ما هستند سر کشی، احوال پرسی و آنها را زیارت کنیم و با ابراز ارادت و محبت نسبت به آنها، از فضای معنوی این منازل نور، برای ادامه مسیر حرکت و حیاتمان بهره بگیریم و شما برای ما دعا کنید تا ما وظیفه‌مان درست انجام دهیم.

وی افزود: هر کس در هر موقعیت و جایگاهی که هست اگر می‌خواهد عاق خون شهدا نشود و عاقبت به‌خیر شود باید به وظیفه‌ای که بر عهده‌اش هست، سعی کند درست انجام دهد.

دریادار پاسدار تنگسیری گفت: إن‌شاءالله به لطف خداوند متعال و هدایت مقام معظم رهبری، مشکلات اقتصادی هم با تلاش مسئولان‌، مردم ولایتمدار، جوانان انقلابی و شرکت‌های دانش بنیان برطرف می‌شود و در گام دوم انقلاب اسلامی، مردم‌، تحقق تمدن نوین اسلامی که ثمره خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است، را خواهند دید.

سردار تنگسیری با آرزوی صحت و سلامت برای پدر بزرگوار شهید آرمات گفت: ما به‌عنوان فرزند شما هرگونه کار و درخواستی که داشته باشید با کمال افتخار، برای انجام وظیفه و خدمتگزاری آماده‌ایم.

منبع: مهر

کد خبر 622091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.