۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
بسیج یک تفکر ارزشمند است

امام جمعه خمینی‌شهر گفت: بسیجی مخلص هیچ‌گونه بهره‌ای از این نظام برای خود و خانواده اش نمی‌خواهد؛ بسیجیانی در سراسر کشور حضور دارند که هیچ استفاده‌ای از این نظام و انقلاب برای خود نمی‌خواهند و تا پای جان برای اقتدار اسلام ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی در خطبه‌های نماز جمعه _چهارم آذرماه_ خمینی شهر همزمان با هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر ارزشمند است که در کارنامه پرافتخار این نهاد شاهد فعالیت‌های جهادی و انقلابی هستیم.

وی به شهادت بسیجی جوان روح الله عجمیان اشاره کرد و تصریح کرد: بسیجی مخلص هیچ‌گونه بهره‌ای از این نظام برای خود و خانواده اش نمی‌خواهد؛ بسیجیانی در سراسر کشور حضور دارند که هیچ استفاده‌ای از این نظام و انقلاب برای خود نمی‌خواهند و تا پای جان برای اقتدار اسلام ایستاده‌اند.

امام جمعه خمینی‌شهر در ادامه تشریح کرد: هنرمندان و فوتبالیست‌هایی در داخل کشور داریم که از پول این مملکت تا حد توان استفاده کرده‌اند و به یک موقعیت اجتماعی بسیار خوب دست یافته ولی در زمان فتنه کنونی ملت شریف ایران را به اغتشاش و آشوب دعوت می‌کنند.

محمودآبادی گفت: طبق فرموده امام راحل (ره) بسیج لشکر مخلص خداست.

امام جمعه خمینی شهر به بیانات مقام معظم رهبری اشاره‌ای کرد و اذعان داشت: ایران در حال قوی‌تر و قدرتمندتر شدن است و دشمن این پیشرفت‌ها را برنمی‌تابد و دشمنی و خباثت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با توجه به اینکه ایران قوی در زمینه هسته‌ای نیز در حال پیشرفت و فناوری است، افزود: نقطه مقابل پیشرفت ایجاد یاس و ناامیدی در روحیه مردم شریف ایران است که دشمنان داخل و خارج از هیچ تلاشی برای ایجاد یاس و ناامیدی فروگذار ننموده است در حالی‌که طبق آیات صریح قرآن خداوند با صابران است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار خیر و انجام اعمال صالح باعث بهره‌مندی از نعمات دنیا و آخرت می‌شود؛ محبت افراد خانواده به یکدیگر از اعمال صالحی است که رحمت الهی را شامل می‌شود.

محمودآبادی محبت زن و مادر در خانواده را از موهبات خداوند برشمرد و گفت: هنگامی که اعضای خانواده نسبت به یکدیگر محبت بورزند آرامش در خانواده برقرار شده و محبت مرد نسبت به همسر موجب افزایش ایمان می‌شود.

امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: مردی که به خانواده خود توجه داشته باشد و نقش محوری خود را خوب ایفا کند بهشت بر او واجب می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسب مال حرام نمی‌تواند جذب محبت کند و طبق آیات قرآن کریم مردم باید تقوای الهی پیشه کنند و بترسند از روزی که هیچ پدر و فرزندی عهده‌دار اعمال یکدیگر نیستند.

گفتنی است؛ در مصلی نماز جمعه خمینی شهر حلقه‌های صالحان با حضور نوجوانان برگزار شد.

کد خبر 622074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.