لهستان-عربستان / شانس آخر لهستان برای بقا

تیم ملی عربستان پس از پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین به مصاف لهستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های لهستان و عربستان در ورزشگاه شهر آموزش شهر دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز دوم گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های لهستان و عربستان

شنبه، پنجم آذرماه، ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه: شهر آموزش (دوحه)

داور: ویلتون سامپایو (برزیل)

آخرین رویارویی: عربستان یک- لهستان ۲ (سال ۲۰۰۶، دوستانه)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

لهستان:

مکزیک صفر- لهستان صفر (جام جهانی ۲۰۲۲)

مکزیک یک- سوئد ۲ (دوستانه)

مکزیک ۴- عراق صفر (دوستانه)

کلمبیا ۳- مکزیک ۲ (دوستانه)

پرو صفر- مکزیک یک (دوستانه)

عربستان:

آرژانتین یک- عربستان ۲ (جام جهانی ۲۰۲۲)

عربستان صفر- کرواسی یک (دوستانه)

عربستان یک- پاناما یک (دوستانه)

عربستان یک- ایسلند صفر (دوستانه)

عربستان یک- آلبانی یک (دوستانه)

پیش نمایش:

در دومین دیدار از هفتمین روز جام جهانی، عربستان که یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله گروهی را در بازی قبلی مقابل آرژانتین رقم زد به مصاف لهستانی می‌رود که در بازی اول به نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل مکزیک دست پیدا نکرد.

عربستان که با سه امتیاز صدرنشین گروه C جام جهانی است و همه پیش‌بینی‌ها درمورد این گروه را بر هم زده است، در بازی اول عملکرد جسورانه و شایسته‌ای مقابل آرژانتین داشت و تیمی را که مسی کاپیتان آن است و یکی از مدعیان اصلی به شمار می‌رود، شکست داد. برای شاگردان «هروه رنار» که سه امتیاز در چنته دارند شاید تساوی مقابل لهستان هم نتیجه مناسبی باشد اما آن تیمی که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد، لهستانی است که در بازی آخر باید به مصاف آرژانتین برود.

لهستان- عربستان / شانس آخر لهستان برای بقا

برای لهستان که در بازی قبل مقابل مکزیک با وجود عملکرد نه چندان درخشان در طول بازی، با پیروزی فاصله‌ای نداشت و تنها پنالتی از دست رفته لواندوفسکی مانع پیروزی این تیم شد، بازی با عربستان بسیار حیاتی است. شاگردان چسواو میشنیویچ در دو بازی باقی‌مانده مقابل عربستان و آرژانتین قرار می‌گیرند و اگر می‌خواهند صعود کنند کسب سه امتیاز از بازی با عربستان نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

عربستان در شرایطی به مصاف لهستان می‌رود که علاوه بر سلمان فرج، کاپیتان خود که به عنوان هافبک مرکزی نقش تأثیرگذاری در این تیم داشت، الشهرانی، مدافع خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی:

لهستان: شزنی، گلیک، کیویور، بارتوژ برژینسکی، متی کش، کرچویاک، ژیمانسکی، جاکوب کامینسکی، زیلینسکی، زالفسکی و روبرت لواندوفسکی

عربستان: محمد خلیل الاویس، البوریک، علی البولیهی، حسن التمبکتی، سعود عبدالحمید، نواف العابد، الملکی، کانو، البریکان، سالم الدوسری و صالح الشهری

پیش بینی نتیجه:

لهستان صفر- عربستان صفر

کد خبر 622062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تک ستاره IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 0
    عربستان بازی میبره