دانشگاه علوم پزشکی شیراز نگاه ویژه مسئولان کشوری را می‌طلبد

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت:هدف از سفر به شیراز بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان فارس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح الله مزینانی امروز_ جمعه چهارم آذرماه_ در سفر به شیراز اظهار کرد: هدف از این سفر بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان فارس است.

وی ادامه داد: ارزیابی و بررسی تولید محصولات سلامت محور شرکت‌های دانش‌بنیان استان و توزیع و مصرف آن در بیمارستان و مراکز درمانی فارس از دیگر محورهای سفر به شیراز است.

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید از تجهیزات و ملزومات پزشکی با کیفیت و استاندارد، استفاده کنند، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید تجهیزات و ملزومات پزشکی مجموعه خود را تنها از تولید کنندگان واقعی که توان تأمین کافی تولید دارند، خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تقویت این شرکت‌ها در راستای پیشبرد اهداف و رشد اقتصادی کشور بر حمایت و همراهی مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از شرکت‌های دانش بنیان بومی استان خود و رفع دغدغه‌های آنان تاکید کرد.

مزینانی افزود: از مسئولان شرکت‌های دانش بنیان درخواست می‌کنم تا با شناسایی و بررسی نیازهای موجود در جامعه و تلاش برای رفع آن گام بردارند و در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان مجموعه سلامت را یاری کنند.

وی با معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیش از ۴۰۰ واحد صنفی و بیش از ۱۸۰ شرکت توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین بیش از ۸۰ شرکت تولید کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی تحت پوشش به عنوان یکی از قطب‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور به شمار می‌رود.

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز براساس شاخص میزان تخت‌های بیمارستانی، نگاه ویژه مسئولان کشوری برای تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی را می‌طلبد.

کد خبر 622061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.