خداحافظی زودهنگام ستاره برزیلی با جام‌جهانی؟+عکس

نیمار در دقیقه ۸۰ دیدار برزیل مقابل صربستان به‌علت مصدومیت تعویض شد و اکنون باوجود مشخص‌نشدن جزئیات در خطر از دست‌دادن ادامه بازی‌های جام‌جهانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز گذشته_پنج‌شنبه سوم آذرماه_ از ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت ایران، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و صربستان در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری لوسیل به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان آخرین بازی دور اول گروهی با پیروزی آسان دو بر صفر برزیل مقابل صربستان به پایان رسید.

نیمار ستاره برزیل در دقیقه ۸۰ بازی برابر صربستان از ناحیه مچ‌پا دچار مصدومیتی جدی و از زمین بازی تعویض شد؛ تا این لحظه نیز میزان مصدومیت ستاره سلسائو و اینکه آیا جام‌جهانی را از دست خواهد داد یا خیر مشخص نشده است.

نیمار در ۴۵ دقیقه اول بازی برزیل و صربستان، رکورد بیشترین خطای متحمل شده در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به‌نام خود ثبت کرد و در نهایت یکی از این خطاها در نیمه‌دوم کار دست مهاجم خوش‌تکنیک سلسائو داد.

خطای وحشتناک روی پای راست نیمار که منجر به آسیب‌دیدگی وی شد و ناراحتی شدید این بازیکن نشان از وضعیت نه‌چندان جالب پای ورم‌کرده‌اش می‌دهد.

چهره مغموم نیمار پس از مصدومیت شدید/ خداحافظی زودهنگام ستاره برزیلی با جام‌جهانی؟+عکس

چهره مغموم نیمار شاید مصدومیتی تلخ را با خود به‌همراه دارد؛ نیمار جام‌جهانی ۲۰۱۴ نیز در خاک کشور خود در یک‌چهارم نهایی با مصدومیتی شدید و دردناک روبه‌رو شد و تا آستانه خداحافظی با فوتبال نیز قرار گرفت و اکنون مجدداً در جام‌جهانی و همین بازی اول به این بلا گرفتار شد. ادر میلیتائو و سایر هم‌بازیان نیمار پس از تعویض وی، بابت مصدومیت دلداری‌اش دادند.

چهره مغموم نیمار پس از مصدومیت شدید/ خداحافظی زودهنگام ستاره برزیلی با جام‌جهانی؟+عکس

کد خبر 622015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.