نتایج دیدارهای گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

مسابقات روز سوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه H پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز دوم مسابقات جام ۲۰۲۲ تیم‌های اروگویه و کره جنوبی ، پرتغال و غنا از گروه H وارد مستطیل سبز شدند. در دیدار اول اروگوئه و کره جنوبی به تساوی بدون گل ذضایت دادند و در دومین دیدار پرتغال با نتیجه ۳بر۲ غنا را شکست داد.

نتایج دیدارهای گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

اروگوئه صفر _ کره‌جنوبی صفر

کره‌جنوبی و اروگوئه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در دور اول دیدارهای قرار گرفتند که این مسابقه با وجود دو تیرکی که اروگوئه‌ای‌ها زدند، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سون هیونگ مین، مهاجم سرشناس کره‌جنوبی که در تاتنهام توپ می‌زند که مصدومیت را در هفته‌های گذشته پشت سر گذاشت، در این مسابقه با محافظ صورت در زمین حضور داشت. پارک جی‌سونگ و دیگو فورلان، دو ستاره سرشناس کره جنوبی و اروگوئه در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی نظاره‌گر این مسابقه بودند.

نتایج دیدارهای گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

پرتغال ۳_ غنا ۲

تیم ملی فوتبال پرتغال و غنا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الفتح رو در روی یکدیگر به میدان رفتند و تیم ملی پرتغال با نتیجه ۳ بر ۲ توانست غنا را شکست دهد. رونالدو در پایان این دیدار پس از گلزنی و نمایش درخشان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

دقیقه ۶۵، یک پاس به درون محوطه جریمه و حرکت تند و تیز کریستیانو رونالدو باعث شد دفاع غنا مجبور به انجام خطا شود و رونالدو یک پنالتی از حریف گرفت. در ادامه نیز این بازیکن ضربه پنالتی خود را گل کرد تا تیمش با یک گل پیش بیافتد. در دقیقه ۷۸، پس از قطع ارتباط خوب در میانه میدان توسط کاروالیو، برونو توپ را جلو برد و با یک پاس زیبا ژوآئو فلیکس را در موقعیت تک به تک قرار داد. این بازیکن نیز با یک ضربه چیپ دقیق و دیدنی توانست تیمش را دوباره پیش بیاندازد. در دقیقه ۸۰، رافائل لیائو تنها سه دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه موفق شد گلزنی کند. برونو فرناندز سازنده این گل بود و ستاره جوان در جناح چپ با یک ضربه پای راست دقیق دروازه غنا را برای بار سوم باز کرد.

غنا در دقیقه ۷۳، یک پاس زیبا از میانه میدان باعث شد تا توپ به عمق خط دفاعی پرتغال برسد و پس از ناهماهنگی و حواس‌پرتی مدافعین، کودوس توانست با یک پاس به موقع، آیو را روبروی دروازه صاحب توپ کند و کاپیتان غنا نیز دروازه بی دفاع پرتغال را باز کرد. در دقیقه ۸۹، بوکاری موفق شد پس از سانتر زیبا توسط رحمان که توانست بازیکن مقابلش، کانسلو را از پیش رو بردارد، با یک ضربه سر دروازه پرتغال را باز کند.

جدول نتایج دیدارهای گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج دیدارهای گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

کد خبر 622004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.