آگاهی از حوزه پزشکی شیراز، مزیت‌ توسعه همکاری با کشورهای دیگر

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آشنایی با فرهنگ غنی ایران و ترویج آن، آگاهی بیش از بیش در حوزه پزشکی شیراز و تقویت گردشگری سلامت از مزیت‌های همکاری با کشورهای دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود نجابت امروز _پنج‌شنبه سوم آذرماه_ در نشست هم اندیشی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مسئولان سلامت کشورهای افغانستان و پاکستان که در غرفه معاونت بین‌ الملل دانشگاه در اولین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت و پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، از دیرباز با دانشگاه‌ها و مراکز علمی دنیا به ویژه کشورهای همسایه ارتباط علمی و پزشکی داشته است.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت و معاونت بین‌الملل بر اولویت همکاری‌ها با کشورهای همسایه، ادامه داد: در این نشست با برخی از مسئولان حوزه سلامت کشورهای افغانستان و پاکستان در زمینه اعزام دانشجو و توسعه تبادلات علمی و تقویت گردشگری سلامت دو کشور با شیراز در راستای ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی اندیشه ورزی شد.

مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ارتباطات و تبادلات علمی به ویژه تربیت و پرورش دانشجو، یکی از امتیازات شاخص برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح ملی و بین‌المللی است که مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این امر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معاونت بین الملل دانشگاه استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: آشنایی با فرهنگ غنی ایران و ترویج آن، آگاهی از حوزه پزشکی شیراز و تقویت گردشگری سلامت از مزیت‌های توسعه همکاری با کشورهای دیگر است.

کد خبر 621934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.