دولت ظرفیت‌های مدیریت شهری را به رسمیت شناخته است/از حواشی دوری کنیم

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه باید از حواشی دوری کنیم و در متن قرار بگیریم، گفت: زمینه برای کار مناسب و مشترک فراهم شده است، در این راستا امیدواریم با کار مشترک و به‌هم فشرده، دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ در آئین اختتامیه نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور، اظهار کرد: دولت همراه و انقلابی و شوراهای توانمند و شهرداران قدرتمند بر موضوعات که تغییر و تحول را در شهرها به ارمغان آوردند، دارایی کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان از ظرفیت شوراها برای ارائه طرح‌ها استفاده کرد، ادامه داد: یکی از بزرگترین فراکسیون‌ها در مجلس، مدیریت شهری است؛ در دوره‌های مختلف کمتر فرصت می‌شد نماینده‌ای از مدیریت شهری در دولت حضور یابد، اما اکنون این ظرفیت فراهم شده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ایجاد هم‌افزایی، تصریح کرد: اگر شوراهای اسلامی موفق عمل نکنند، مردم ناامید می‌شوند و نظام لطمه جدی می‌خورد.

سروری تاکید کرد: دولت تمام ظرفیت‌های مدیریت شهر و شورای اسلامی را به رسمیت شناخته است و ما به عنوان جریان «ما می‌توانیم»، هر موقع کاری را خواستیم انجام دادیم.

وی با بیان اینکه باید از حواشی دوری کنیم و در متن قرار بگیریم، ادامه داد: زمینه برای کار مناسب و مشترک فراهم شده است، در این راستا امیدواریم با کار مشترک و به‌هم فشرده دل مردم را شاد کنیم.

کد خبر 621933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.