دیوید بکهام به‌دنبال شریک برای خرید منچستریونایتد!

طبق اعلام نشریات اروپایی، دیوید بکهام اسطوره باشگاه منچستریونایتد به‌دنبال پیدا کردن شریک و ایجاد اتحاد مالی با دیگر مشتریان خرید منچستریونایتد است تا سهام این باشگاه را از خانواده گلیزرها خریداری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه منچستریونایتد در روزهای گذشته از سوی خانواده گلیزر آماده فروش قرار گرفت. گلیزرها در تصمیمی عجیب اقدام به فروش باشگاه منچستریونایتد گرفتند و برای فروش این باشگاه نزدیک به شش میلیارد پوند می‌خواهند.

پس از این تصمیم، دیوید بکهام، بازیکن سابق منچستریونایتد و مالک فعلی اینترمیامی برای خرید این باشگاه مذاکراتی را آغاز کرده است.

علاوه‌بر دیوید بکهام، سرجیم راتکلیف، مالک گروه بتروکمیکال و گروهی به مدیریت استفان پالیوکا و لری تننباوم که پیش‌تر خواهان خرید باشگاه چلسی هم بودند مشتریان خرید باشگاه منچستریونایتد هستند.

البته باتوجه به رقم سرسام‌آوری که خانواده گلیزر برای فروش منچستریونایتد تعیین کرده، رسانه‌های خارجی خبر از این دادند که دیوید بکهام ستاره سابق انگلیسی به‌دنبال ایجاد یک اتحاد مالی با گروهی از سرمایه‌گذاران برای خرید منچستریونایتد است.

بکهام به فکر خرید باشگاه منچستریونایتد است، اما او به تنهایی نمی‌تواند رقم هنگفت ۵ الی ۶ میلیارد پوندی را پرداخته و باشگاه را بخرد، بنابراین به‌دنبال تشکیل یک اتحاد مالی است. از همین‌رو بکهام آماده مذاکره با متقاضیان احتمالی برای تشکیل کنسرسیوم سرمایه‌گذاری و خرید منچستریونایتد است.

گفتنی است عده‌ای از متخصصان اقتصاد ورزشی، باشگاه منچستریونایتد را ۴ تا ۵ میلیارد یورو ارزش‌گذاری کرده‌اند.

کد خبر 621922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.