رزمایش پیشگامان رهایی آغاز به‌کار کرد

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به اجرای رزمایش پیشگامان رهایی گفت: قرار است دانشجویان حاضر در اجتماع «برای ایران» به‌عنوان نمایندگان دیگر دانشجویان، جهاد تبیین و جهاد روایت‌ها را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و در قالب این رزمایش آغاز کنند.

سیدهادی انوری در حاشیه گردهمایی دانشجویی «برای ایران» که امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_در دانشگاه اصفهان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این ویژه برنامه در راستای اجتماع بیش از دوهزار نفر از دانشجویان انقلابی و بسیجی استان اصفهان برگزار شده است که در آستانه سالروز بسیج دانشجویی گرد هم آمدند.

وی ادامه داد: در این گردهمایی نگاه نخست، امیدآفرینی است که پس از حدود سه سال شرایط کرونایی کشور، دانشجویان ارتباط مناسبی با یکدیگر برقرار کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به اجرای رزمایش پیشگامان رهایی خاطرنشان کرد: قرار است دانشجویان حاضر در این اجتماع به‌عنوان نمایندگان دیگر دانشجویان استان، جهاد تبیین و جهاد روایت‌ها را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و در قالب این رزمایش آغاز کنند.

وی با بیان اینکه رزمایش پیشگامان رهایی به مناسبت دوم آذرماه سالروز بسیج دانشجویی آغاز شد، ادامه داد: افتتاحیه و گردهمایی این رزمایش امروز برگزار شد و امیدواریم بتوانیم جهاد تبیین را در سطح شهرستان‌های استان عملیاتی کنیم.

انوری با بیان اینکه اگر نتوانیم دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، دشمن با تحریف ۱۸۰ درجه‌ای آن را بیان می‌کند و جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود، تصریح کرد: در این رزمایش سعی داریم دستاوردها و پیش‌برندگی انقلاب را معرفی کنیم.

کد خبر 621892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.