ماسک مخصوص "سون" بر صورت هواداران کره‌ای+عکس

هواداران کره‌جنوبی، ماسک محافظ صورت مخصوص سون هیونگ‌مین ستاره تیم‌شان را که به‌دلیل مصدومیت استفاده می‌کند را به چهره‌های خود زدند تا با الهام‌گرفتن از وی علاقه‌شان به سون را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی اروگوئه و کره‌جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز _پنج‌شنبه سوم آذرماه_ در ورزشگاه آموزش شهر الریان در گروه هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار تا پایان دقیقه ۸۰ بدون‌گل دنبال می‌شود و کره‌ای‌ها در آستانه گرفتن اولین امتیاز در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هستند که در ادامه راه می‌تواند کمک بسزایی به آنان کند.

اتفاق مهم این دیدار برای کره‌جنوبی، حضور کاپیتان آنان در زمین است؛ سون هیونگ‌مین ستاره فوق‌العاده آماده کره‌ای‌ها که ماه گذشته از ناحیه چشم دچار شکستگی شد پس از عمل‌جراحی به شرایط بازی برگشت و به‌خاطر حفاظت از صورت خود و به‌وجود نیامدن مشکل، از شروع تمرینات کره تا زمین بازی با ماسک محافظ صورت دیده می‌شود.

هواداران کره‌جنوبی هم که علاقه بسیار شدیدی به ستاره‌شان دارند از کوچک تا بزرگ با استفاده از همین ماسک مخصوص بر صورت‌شان، با حضور در ورزشگاه آموزش خود را به شکل‌وشمایل فعلی سون درآورند تا نشان دهند عاشق ستاره ملی‌پوش خود هستند.

ماسک مخصوص "سون" بر صورت هواداران کره‌ای+عکس

ماسک مخصوص "سون" بر صورت هواداران کره‌ای+عکس

کد خبر 621852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.