بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است و در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است، بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد. امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

بی‌شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج بوده و هیچ‌گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از یاد نخواهند برد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شورایی استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم‌الشان (ره) را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم به‌ویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای استان تبریک عرض کرده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک‌باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.»

کد خبر 621849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.