مسدود شدن محور شاهین‌شهر_مورچه‌خورت بر اثر واژگونی کامیون حامل سوخت

مدیرکل مدیریت بجران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه واژگونی کامیون حامل نفت کوره، گفت: این کامیون به سمت همدان در حرکت بود که در محور شاهین‌شهر-مورچه‌خورت به علت خواب‌آلودگی راننده واژگون شده است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دو حادثه در صبح امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ اظهار کرد: خودروی سواری پژو به علت نبود ایمنی مخزن cng خودرو در جایگاه بعثت دچار آتش‌سوزی شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه به سه خودرو و بخشی از جایگاه آسیب وارد شده که با حضور تیم‌های آتش‌نشانی حادثه کنترل شد و آسیب جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: جایگاه‌های cng و کپسول‌ها باید ایمن باشند و معاینه فنی خودروها انجام شود، مالکان خودرو باید نسبت به ایمن‌سازی خودروها در راستای کپسول cng اقدام کند.

واژگونی کامیون حامل سوخت نفت کوره

وی با اشاره به حادثه واژگونی کامیون حامل نفت کوره، گفت: این کامیون ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح در محور شاهین‌شهر-مورچه‌خورت به علت خواب‌آلودگی راننده واژگون شده است، این تانکر حامل نفت کوره و به سمت همدان در حرکت بود.

شیشه‌فروش افزود: میزان سوخت بارگیری شده این تانکر ۳۰ هزار لیتر نفت کوره بوده است که بر اثر این واژگونی مسیر جاده مسدود و اختلال در تردد ایجاد شده بود که پس از حضور عوامل امدادی راهور، پلیس و آتش‌نشانی محور بازگشایی شد؛ این حادثه آسیب جانی نداشت، همچنین نفت کوره از سطح جاده در حال پاک‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۱۲۰۰ کامیون سوخت از استان اصفهان به سمت استان‌های درگیر در حرکت است که ضرورت دارد تمام بخش‌های حمل‌ونقل، اصول ایمنی را در حمل‌ونقل رعایت کنند. این موارد جزو آئین‌نامه مواد سوختنی است که باید توسط شرکت نفت اجرا شود و ناوگان حمل‌ونقل رعایت اصول ایمنی را انجام دهند، به خصوص در شرایط بارندگی که لغزندگی در جاده‌ها را شاهد هستیم.

کد خبر 621818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.