بازدید رئیس‌جمهور از بیمارستان ۴۰۳ تختخوابی در حال احداث اسلامشهر

رئیس جمهور از پروژه بیمارستانی ۴۰۳ تختخوابی در حال احداث شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که صبح امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ به منظور انجام بخش دیگری از سفر دولت مردمی به شهرستان‌های استان تهران به اسلامشهر سفر کرده است از پروژه در حال احداث بیمارستان ۴۰۳ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

پروژه بیمارستان ۴۰۳ تختخوابی اسلامشهر از جمله پروژه‌های معطل مانده این شهرستان است که روند احداث آن از ۱۴ سال پیش آغاز شده بود اما تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشت. پس از استقرار دولت مردمی و با اهتمام مسئولان دولت در یک سال گذشته بر اساس مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به تهران و تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیاردی، پیشرفت آن به ۷۳ درصد رسیده است و بنا است مرحله اول آن (اورژانس و درمانگاه) تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از این پروژه با بیان اینکه اقدام جهادی مسئولان برای تسریع در تکمیل این پروژه عظیم بسیار ارزشمند است و به‌طور قطع مردم نیز قدردان آن خواهند بود، تصریح کرد: «سلامت» از جمله خدماتی است که به‌طور مستقیم در سبد خانواده قرار می‌گیرد و تکمیل این پروژه و رفع نیاز مردم به خدمات درمانی اقدامی شایسته و ارزشمند خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از توان نیروهای بومی برای تأمین کادر بیمارستان تصریح کرد: نزدیکی این پروژه عظیم بیمارستانی به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌تواند در گردشگری سلامت هم مورد استفاده قرار بگیرد که امیدواریم با سرعت مناسب به نتیجه برسد و نیاز مردم این شهرستان به خدمات درمانی را تا حد زیادی مرتفع کند.

کد خبر 621811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.