نصب ۱۸ پایه چراغ روشنایی در میدان امام‌ خمینی(ره)

شهردار زرند گفت: طرح ساماندهی میدان امام خمینی(ره) شهر با نصب بیش از ۱۸ عدد پایه چراغ روشنایی دوقلو انجام می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات ساماندهی روشنایی میدان امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور افزایش ایمنی فضای شهری و تأمین روشنایی به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اجرا شده است.

وی افزود: ارتقای کیفیت و کمیت در روشنایی، اصلاح و تعویض اتصالات، سیم‌کشی مجدد و نصب روشنایی‌های کف از اقدامات در حال انجام در ساماندهی میدان امام‌خمینی (ره) است که ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی میدان‌ها، شهروندان نیز از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره‌مند می‌شوند.

شهردار زرند با بیان اینکه در اجرای طرح ساماندهی بیش از ۱۸ عدد پایه روشنایی دوقلو در این میدان نصب شده است، خاطرنشان کرد: عملیات لایروبی جوی‌های روباز سطح شهر تداوم دارد و با توجه به حجم بالای جوی‌های بلوار ۹ دی، عملیات لایروبی در این بخش توسط دستگاه بیل بکهو انجام می‌شود.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: از اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، لایروبی مسیرهای آب‌رو، اصلاح پل‌های شکسته، پاکسازی منهول‌ها، اصلاح انهار و رفع آب‌گرفتگی جوی‌های عرضی شهر است که با تلاش نیروهای شهرداری تاکنون بخش قابل توجهی از جوی‌های سطح شهر لایروبی شده است.

وی از پایان عملیات عمرانی بوستان محله‌ای زیتون واقع در شهرک زیتون خبر داد و گفت: این بوستان با مساحت ۹۰۰ مترمربع طی دو ماه توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی احداث و تکمیل شده است.

شهردار زرند افزود: عملیات لایروبی و ساماندهی جوی‌های روباز معابر اصلی و فرعی سطح شهر (خیابان شهید خلیلی) توسط نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ادامه دارد.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه ساماندهی و جدول‌گذاری انتهای بلوار بعثت باقی مانده است، اظهار کرد: با اتمام طرح شن‌ریزی و زیرسازی بلوار انجام خواهد شد و امیدوارم رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

کد خبر 621778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.