مردم تخریب اموال خود را به دادسراهای نظامی اعلام کنند

رئیس‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: افرادی که اموالشان توسط مامورین مورد تخریب قرار گرفته به دادسراهای نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه بکنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام پورخاقان اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان مرجع اختصاصی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند؛ نیروهای مسلح ما مثال‌زدنی هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نیروهای مسلح در مقابل همه فشارها صبوری کردند و ایستادند، افزود: نیروهای مسلح در کنار مردم بوده و هستند، از جان مال و امنیت مردم و انقلاب دفاع می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: هر کجا در جریان اغتشاشات از طرف نیروهای مسلح خساراتی به اموال مردم وارد شده است وظیفه قانونی ما ایجاب می کرده ما ورود پیدا کنیم و ورود پیدا کرده‌ایم. از همان ابتدا تحقیقات خود را در خصوص موارد مختلف انجام داده‌ایم و پرونده‌هایی تشکیل شده و در حال رسیدگی هستیم تحقیقات را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: در خصوص اتفاقاتی که در زاهدان رخ داد سازمان قضایی از ابتدا ورود پیدا کرد و در حال رسیدگی هستیم و پرونده تشکیل شده است و همچنین در برخی موارد دیگر که خسارت‌هایی وارد شده و افرادی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند پرونده تشکیل شده و رسیدگی می‌شود.

پورخاقان خاطرنشان کرد: افرادی که توسط مامورین اموالشان مورد تخریب قرار گرفته به دادسراهای نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه بکنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند؛ ما در کمال بی طرفی تحقیق می‌کنیم رسیدگی می‌کنیم و حکم صادر می‌کنیم.

منبع: میزان

کد خبر 621748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.