بهت و حیرت تماشاگران آلمان پس از شکست عجیب مقابل ژاپن+عکس

تماشاگران تیم‌ملی آلمان که امیدوار بودند تیم‌شان با پیروزی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را آغاز کند؛ پس از کامبک و شکست ناباورانه برابر ژاپن، با چهره‌هایی ماتم‌زده زانوی‌غم بغل گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در چارچوب بازی اول گروه (E) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان ژاپن با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی بزرگ و تاریخی در شروع رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل آلمان رسید.

آلمان دقیقه ۳۳ نیمه نخست گل اول را از روی نقطه‌پنالتی توسط ایلکای گوندوغان به‌ثمر رساند و در اواخر نیمه‌اول نیز توسط کای هاورتز به گل دوم هم رسید اما VAR گل ژرمن‌ها را مردود اعلام کرد تا مانشافت با همان پیروزی یک بر صفر برابر ژاپن به رختکن برود.

شاگردان هانسی دیتر فلیک در نیمه‌دوم فرصت‌های گلزنی دیگری نیز داشتند تا بتوانند دروازه سامورایی‌ها را باز کنند اما بدشانسی آلمانی‌ها و واکنش‌های فوق‌العاده گلر ژاپن از اینکار جلوگیری کرد.

در ادامه ژاپن پس از انجام چند تعویض به یک‌باره ورق بازی را برگرداند و در عرض ۱۲ دقیقه دو بار توسط ریتسو دوان در دقیقه ۷۵ و تاکوما آسانو در دقیقه ۸۵ به گل رسیدند و از گل برتری‌شان محافظت کردند و به پیروزی مهم و شگفت‌آوری رسیدند.

مانشافت پس از شکست مقابل کره‌جنوبی در آخرین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام‌جهانی ۲۰۲۲ را نیز با شکستی عجیب مقابل یک تیم آسیایی دیگر شروع کرد و تماشاگران آلمانی در شرایطی که امیدوار به یک پیروزی تماشایی بودند با کامبک خوردن تیم‌شان روبه‌رو شدند.

اتفاقی که باعث شد در پایان بازی، زمانی‌که ژاپنی‌ها جشن و پایکوبی می‌کردند در میان بهت و حیرت به اسکوربورد نگاه کنند و با چهره‌ای مغموم و ناراحت زانوی‌غم بغل کنند.

اکنون تماشاگران آلمان که از شکست‌های عجیب و حذف تیم‌ملی فوتبال کشورشان در جام‌جهانی قبلی به‌شدت ناراحت بودند ترس تکرار اتفاقات روسیه را در اذهان برای خود شاخ و برگ دهند.

بهت و حیرت تماشاگران آلمان پس از شکست عجیب مقابل ژاپن+عکس

کد خبر 621719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.