هانسی فلیک: باوجود آگاهی قبلی از نقطه‌قوت ژاپن گل خوردیم/اجازه دادیم حریف به‌ما ضربه بزند!

سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان گفت: در این بازی به‌خاطر اشتباهات فردی خودمان شکست خوردیم. ما اجازه دادیم که حریف به‌ما ضربه بزند و برای همین هم بود که باختیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هانسی فلیک پس از شکست ناباورانه تیم‌ملی آلمان مقابل ژاپن در بازی نخست خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: در نیمه اول ما موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم. اما ژاپن پیروز شد چرا که راندمان بهتری داشت و از فرصت‌های خود به‌درستی استفاده کرد؛ آن‌ها یک گل بیشتر از ما زدند و در نهایت برنده بازی شدند. اشتباهات فردی نباید از سوی ما رخ بدهد؛ می‌دانستیم که ژاپن در سرعت انتقال توپ بسیار قدرتمند است و با این‌وجود از همین نقطه هم ضربه خوردیم.

وی با انتقاد از خط‌دفاعی تیمش افزود: نیکلاس سوله باید حواسش را بیشتر جمع بکند. او دو سه قدم از مهاجم ژاپن عقب‌تر بود و خط آفساید را تغییر داده بود؛ این اشتباهاتی است که نباید در بازی‌های بعدی تکرار شود.

سرمربی تیم‌ملی آلمان درخصوص تعویض‌هایی که انجام داد تصریح کرد: با انجام تعویض‌ها سعی داشتم انرژی را به تیم اضافه کنم. مولر را تعویض کردم به‌این دلیل که مدت‌ها بازی نکرده بود و به‌نظرم بیرون کشیدن توماس کار درستی بود.

هانسی فلیک در پایان خاطرنشان کرد: در این بازی به‌خاطر اشتباهات فردی خودمان شکست خوردیم. ما اجازه دادیم که حریف به‌ما ضربه بزند و برای همین هم بود که باختیم. نگاه ما رو به جلو است. هنوز شش امتیاز دیگر برای ما باقی‌مانده و می‌رویم که در دو مسابقه آینده برنده شویم.

کد خبر 621710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.