نتایج دیدارهای گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

مسابقات روز سوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه F پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز سوم مسابقات جام ۲۰۲۲ تیم‌های مراکش و کرواسی، کانادا و بلژیک از گروه F وارد مستطیل سبز شدند. دیدار اول بین دوتیم مراکش و کرواسی بود که دو تیم به تساوی بدون گل تن دادند در طرف دیگر بلژیک در یک دیدار نسبتاً سخت با یک گل از سد کانادا گذشت.

نتایج دیدارهای گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج دیدارهای گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

مراکش صفر-کرواسی صفر

از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران دو تیم کرواسی و مراکش در ورزشگاه البیت به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول دیدار کرواسی و مراکش کاملاً هجومی آغاز شد و هر دو تیم فقط در پنج دقیقه ابتدایی یکدیگر را محک زدند. کرواسی و مراکش اگرچه یک بازی سریع و هجومی را از خود ارائه دادند اما موفق به خلق موقعیت‌های جدی نشدند و بیشتر شاهد درگیری‌های میانه میدان بودیم.

تیم ملی کرواسی در تمام خطوط خود به ویژه پست هافبک برتری نسبی به حریف خود داشت اما تفکرات هجومی دالیچ توان مهار پرس و ضدحملات خطرناک مراکش را نداشت و همین موضوع سبب شد نهایتاً نایب‌قهرمان دوره قبل جام‌جهانی در ورزشگاه البیت مقابل شاگردان الرکراکی به تقسیم امتیازات رضایت دهد. مصدومیت نصیر مضروعی، مدافع تیم ملی مراکش یک تعویض اجباری برای این تیم را به همراه داشت.

نتایج دیدارهای گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

بلژیک یک _ کانادا صفر

تیم ملی فوتبال بلژیک و کانادا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی الریان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که بلژیکی‌ها با تک‌گل باتشوایی به پیروزی رسیدند. در دقیقه ۴۴، بازیکن بلژیک از اواسط زمین توپی برای هم تیمی خود به محوطه جریمه کانادا فرستاد که میچی باتشوایی با یک ضربه دقیق از میان دو مدافع تیم حریف موفق شد گل نخست بلژیک را به ثمر برساند.

جدول نتایج دیدارهای گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کد خبر 621708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.