وجود تفکر بسیجی سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمن است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای بسیج ایران اسلامی را گرامی داشت و گفت: وجود تفکر بسیجی، سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذیل است:

«هفته بسیج فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و دمیدن روح بسیجی در آحاد ملت، به ویژه جوانان پرشور و مدافعان عاشق و صادق ایران اسلامی است، بسیج، مدرسه‌ای است که درس آن ایثار، جهاد و خدمت و بسیج لشکر است، لشکری که فرمانده و فرمانبر و میدان رزمش، همگی گذشت و فداکاری و اطاعت از خدا و دوری از غیر خدا است. قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد، چرا که بسیجی در همه عرصه‌های زندگی، بر اساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی کار می‌کند و آنچه دشمنان را به زانو در می‌آورد، همین تفکر بسیجی است.

تفکر بسیجی، تفکری پویا و زنده و سد محکمی است که می‌توان با آن در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد، بی‌شک اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی، شهادت و اطاعت از ولایت با بینش و معرفت وجود دارد.

امروز نیروهای انتظامی استان اصفهان با تفکر و روحیه بسیجی و اتکا به ایمان و قدرت لایزال الهی و تأسی به فرامین ولی امر مسلمین برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم این خطه تا پای جان تلاش می‌کنند و دست نا امن‌کنندگان مردم را کوتاه خواهند کرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بسیج کشور و استان اصفهان محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده‌های معظم و معزز شهدا این هفته را به همه بسیجیان غیور، رشید و دلاور تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون آن‌ها در خدمتگزاری به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 621629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.