برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری در گذر تاریخی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در گذر تاریخی و فرهنگی شهر به صورت مستمر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ چهارشنبه دوم آذرماه _ در بازدید از گذر تاریخی و فرهنگی شهرکرد با بیان اینکه بافت‌های تاریخی هر شهر نشانه اصالت، عظمت و قدمت فرهنگی آن شهر است که باید با حفظ، احیا و مغتنم شمرده شوند، اظهار کرد: یکی از راه‌های موفقیت در حفظ بناهای تاریخی، مشارکت مردم و بخش خصوصی در مرمت و بهره برداری از آنها است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این گذر باید به صورت مستمر برگزار شود، افزود: با توجه به کارکردهای اجتماعی این نوع گذرهای تاریخی و فرهنگی باید ارزش‌های مهم تاریخی و فرهنگی شهرکرد مورد توجه قرار گیرد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها باید به نحوی باشد که مردم با ارزش‌های فرهنگی و تاریخی و سنت‌های گذشته بیشتر آشنا شوند.

واحدیان تصریح کرد: ساماندهی املاک قدیمی این گذر به منظور هویت‌بخشی به بافت تاریخی فرهنگی اجرا شود.

وی اضافه کرد: من از بدنه شهرداری هستم و از ظرفیت نیروها در جایگاه‌های تخصصی استفاده می‌کنم، اما باید براساس یک برنامه هدفمند حرکت کنیم.

شهردار گفت: شهرکرد جای کار بسیاری دارد بنابراین باید با انگیزه به کار کردن ادامه دهیم، دغدغه مردم را بشنویم و مشکلات را با کمک یکدیگر حل کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری به منظور انجام مطلوب پروژه‌ها به هم‌افزایی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌ها نیاز دارد که منجر به تسهیلگری می‌شود؛ لذا قصد داریم اعتمادسازی را میان مردم و مدیریت شهری ایجاد کنیم تا آهنگ توسعه و رشد در شهرکرد افزایش یابد.

کد خبر 621611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.