تدوین بسته تشویقی برای ورود بخش خصوصی به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: به منظور ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، شهرداری اصفهان ضمن تدوین طرح کسب و کار و نقشه راه مدون، یک بسته تشویقی جامع طراحی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود گلشیرازی امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در بازدید معاونان استانداری اصفهان و نمایندگان اتاق بازرگانی، از روند پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، تدوین یک برنامه سه ساله در بخش برندینگ و بازاریابی است.

وی افزود: لازم است برای سه سال آینده این پروژه حداقل دو هزار میلیارد تومان در نظر گرفته که یک سوم این هزینه باید برای تکمیل مابقی پروژه و یک سوم دیگر برای برندینگ مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در سطح ملی و فراملی هزینه شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: به منظور ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به این پروژه پیشنهاد می‌شود شهرداری اصفهان ضمن تدوین طرح کسب و کار و نقشه راه مدون، یک بسته تشویقی جامع طراحی کند؛ به عنوان مثال باید برای تشویق بخش خصوصی در قبال هزینه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومانی که فقط برای تکمیل نیاز است، امکانات و تسهیلات جانبی قائل شوند.

گلشیرازی خاطرنشان کرد: در جذب سرمایه‌های خرد باید برنامه‌ای دقیق داشت، این یکی از راه‌های موفقیت برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان است.

وی تاکید کرد: بودجه شهرداری باید یک چاشنی برای اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر باشد، در واقع نباید تمام هزینه و بودجه پروژه‌های عمرانی را به تنهایی پرداخت کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: رونق پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، رونق اقتصاد شهر را به همراه دارد، بنابراین باید به این مهم با دید بلندمدت نگاه شود، در حال حاضر زیرساخت خوبی در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان فراهم شده است که می‌تواند حتی برای اختصاص یافتن به فضاهای اداری مورد نیاز هلدینگ های بزرگ مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 621594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.