اجرای طرح‌های گردشگری و زودبازده در دستور کار قرار گیرد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اجرای طرح‌های گردشگری و زودبازده در قالب کارگاه‌های خانگی از جمله تولید پوشاک، پرورش مرغ خانگی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتظار می‌رود بهره‌برداری از خانه معلم باباحیدر با توجه به اینکه مجوز ماده ۲۳ آن نیز اخذ شده، در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: افزایش مزایای معلمان جهت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی از ضروریات است.

هاشمی با بیان اینکه از بعضی مدارس گزارش رسیده که برای فرزندان فرهنگیان امتیازاتی قائل می‌شوند که این موضوع باید بررسی شود، گفت: در شهرستان فارسان به خصوص شهر باباحیدر تجهیزات و امکانات آموزشی اختصاصی، به نسبت محدودتر بوده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه برخی معلمان پس از بازنشستگی در مدارس غیر انتفاعی تدریس می‌کنند، افزود: این موضوع باعث شده سطح علمی این مدارس بالا رفته و عملکرد موفق تری داشته باشند.

وی ادامه داد: استان چهارمحال‌وبختیاری جز استان‌های کم برخوردار است، محرومیت‌های زیاد آن باعث مشکلات متعددی در سطح استان شده که شهرستان فارسان علاوه بر این مشکلات دارای مشکل آب شرب، بیکاری و از دست دادن نیروی کار است، اما اصلی‌ترین مسئله آب آشامیدنی است.

هاشمی تصریح کرد: کشاورزی یا درآمد پایدار اولویت بعدی است، سد باباحیدر برای تأمین آب شرب و کشاورزی استارت خورده و علاوه بر قول مساعد مسئولان به‌دلایلی متوقف شده است.

وی افزود: به دلیل کمبود آب، زمین کافی برای کشاورزی وجود ندارد، همچنین مجتمع‌های صنعتی و دامپروری در این شهرستان بسیار کم و کوچک هستند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: اجرای طرح‌های گردشگری و زودبازده در قالب کارگاه‌های خانگی از جمله تولید پوشاک، پرورش مرغ خانگی باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 621546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.