آغاز فصل جدید فعالیت رادیو "صدای شهر"

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان از آغاز فصل جدید فعالیت رادیو "صدای شهر" خبر داد و گفت: پس از تشکیل جلسات متعدد کارشناسی، تلاش چند ماهه و تشکیل کارگروهی با عنوان "سردبیری صدای شهر" این اداره پس از ۱۳ سال در مجموعه صدای شهر تغییرات اساسی داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن غضنفری اظهار کرد: مجموعه «صدای شهر» حاصل همکاری شهرداری اصفهان و معاونت صدای صداوسیما مرکز اصفهان است.

وی تصریح کرد: مجموعه «صدای شهر» از بیست‌وچهارم تیرماه ۱۳۸۸ تاکنون با ۱۳ سال فعالیت، سند جدیدی با عنوان اولین و باسابقه‌ترین سند تغییر و تحول را در برنامه‌های پرمخاطب در دستور کار قرار داده که حاصل برگزاری ماه‌ها اتاق فکر و جلسات با اصحاب رسانه بوده است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های مجموعه "صدای شهر" گفت: قالب‌های جدید برنامه‌ها به‌صورت ترکیبی، نمایشی و سرگرمی است که با اهداف جدیدی همچون فرهنگ‌سازی، رویکردهای خبری و اطلاع‌رسانی دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های مجموعه "صدای شهر" در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر، از شنبه تا پنجشنبه روزانه ۷۰ دقیقه در هفت بخش ۱۰ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

غضنفری در تشریح اهداف برنامه‌سازی مجموعه "صدای شهر" تصریح کرد: اطلاع‌رسانی رخدادها و خدمات شهری، معرفی اماکن و ظرفیت‌های شهر، آموزش فرهنگ شهروندی (کالبدی، اخلاقی، روابط عمومی)، شنیدن صدای مردم و دریافت مشکلات و نظرات شهروندان، جلب مشارکت (همکاری در جریان بهتر پروژه‌ها و دریافت ایده)، آموزش، راهنمایی و تسهیل در تعامل با شهرداری و دریافت خدمات از مهمترین اهداف برنامه‌سازی این مجموعه است.

وی گفت: هم‌افزایی صدای شهر با سایر رسانه‌های شهرداری شامل خبرگزاری ایمنا، اصفهان زیبا و شبکه شهر، ایجاد تعامل دوسویه میان شهرداری و شهروندان و پرهیز از ارائه صرف گزارش از سوی شهرداری، خروج از استودیو و تاکید بر تولیدات میدانی در شهر، فراهم‌سازی امکان گفت‌وگو با مدیران، کارشناسان و سطوح مختلف اداری و پرهیز از تمرکز بر حلقه مدیران ارشد، خلاقیت، ابداع و نوآوری در بخش‌ها، موضوعات و نحوه پرداخت به مسائل مختلف شهر، تاکید بر برندینگ برنامه شهر و تبدیل شدن به یکی از رسانه‌های مؤثر شهر از رویکردهای جدید برنامه است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از عناوین این مجموعه می‌توان به برنامه "اگر من شهردار بودم» "با هدف اعلام آرزوها و رویاهای شهروندان برای داشتن شهری بهتر و عنوان دغدغه‌ای شهری، برنامه "با خبر باش" با هدف انعکاس بروز خبرهای شهرداری، برنامه "پا به پای هم" با هدف گزارش میدانی از مجموعه فعالیت مدیران و معاونان شهرداری اصفهان، برنامه "پیشخان خبر" با هدف مرور آخرین خبرهای حوزه شهری، برنامه گزارش مرکز کنترل ترافیک با هدف اطلاع‌رسانی بر خط از وضعیت ترافیک شهر، برنامه "خادمان شهر" با هدف معرفی کارکنان شهرداری همراه با شرح وظایف آنها، برنامه "الو ۱۲۵" با هدف افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره موارد ایمنی و گزارش عملکرد سازمان آتش نشانی، برنامه "خبرنگار شهر" با هدف انعکاس دیدگاه و مشکلات مردم درباره مشکلات شهری اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر استودیو صدای شهر در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر فعالیت دارد، همچنین گویندگان و افراد استودیوی صدای شهر، همکاران صداوسیمای مرکز اصفهان هستند و هنرمندانه و مخلصانه در این استودیو فعالیت می‌کنند.

کد خبر 621511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.