آمادگی شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری آماده همکاری با مخابرات به منظور توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه دوم آذرماه _ در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشارکت این دو دستگاه، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مخابرات و شهرداری می‌توانند در راستای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدماتی که مجموعه مدیریت شهری ارائه می‌کند برای مردم ملموس نیست، افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیک و دیجیتال در کشور و حرکت به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات به‌خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهر، ارائه خدمات مطلوب و اطلاع‌رسانی به شهروندان شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرداری می‌تواند نقش مؤثری در راستای ایجاد و تقویت ارتباط مدیریت شهری، شهروندان و مخابرات داشته باشد.

واحدیان با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری با مخابرات در خصوص توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است، تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری اقدامات خوبی انجام داده است و می‌توان خدمات خوبی به شهروندان ارائه کرد.

وی اعتمادسازی میان شهروندان و جلب رضایت آن‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: لازم است اعتماد مردمی را به مدیریت شهری بازگردانیم، استفاده از ظرفیت شهروندان در امور شهری به ویژه تدوین بودجه می‌تواند یکی از راهکارهای جلب رضایت و اعتماد آن‌ها باشد.

شهردار شهرکرد افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات، ایجاد حس تعلق به شهر و شنیدن مطالبات مردمی از دیگر راهکارهای جلب اعتماد عمومی است.

کد خبر 621509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.