وضعیت درآمدی شهرداری مرکز استان مناسب نیست

شهردار شهرکرد گفت: به دلیل نبود صنایع و چرخه اقتصادی قوی در مرکز استان وضعیت درآمد مناسب نیست؛ بنابراین لازم است در این خصوص راهکارهایی ارائه و با افزایش درآمد و رونق اقتصاد زمینه حضور گردشگران و ماندگاری آن‌ها در شهر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه دوم آذرماه‌_ در دیدار با مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه مرکز استان، اظهار کرد: شهرکرد دارای منابع خوبی است، اما مشکلاتی نیز در حوزه‌های مختلف وجود دارد که نیازمند همکاری مسئولان و شهروندان است تا این مشکلات رفع شود.

وی ایجاد بستر برای حضور سرمایه‌گذار در مرکز استان را ضروری دانست و افزود: لازم است شرایطی برای سرمایه‌گذار فراهم شود تا با اطمینان کامل در شهرکرد سرمایه‌گذاری کند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه توسعه شهر نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد، خاطرنشان کرد: هیچ برنامه و نگاهی وجود نداشته است که سرمایه‌گذار را در مرکز استان جذب و بسترهای لازم را فراهم کند.

واحدیان ادامه داد: باید از خام‌فروشی تولیداتی که در استان انجام می‌شود، خودداری و بخشی از آن‌ها در استان عرضه شود تا در این شرایط اقتصادی بتوانیم به تولیدکنندگان کمک کنیم.

وی حضور و فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه‌ای در مرکز استان را موجب توسعه و ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: امیدواریم با حضور فروشگاه‌هایی همچون رفاه و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری گام‌های مؤثری در توسعه اقتصادی و عمرانی شهر برداشته شود.

شهردار شهرکرد گفت: شهرکرد نیازمند احداث فروشگاه‌هایی جهت عرضه مستقیم کالا است تا شهروندان بتوانند با قیمت مناسب‌تری مایحتاج خود را تأمین کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمدهای پایدار در شهر یکی از ضرورت‌ها است و شهرداری با توجه به تعدد وظایفی که دارد باید به این امور بپردازد، گفت: به دلیل نبود صنایع و چرخه اقتصادی قوی در مرکز استان وضعیت درآمد مناسب نیست؛ بنابراین لازم است در این خصوص راهکارهایی ارائه و با افزایش درآمد و رونق اقتصاد زمینه حضور گردشگران و ماندگاری آن‌ها در شهر فراهم شود.

کد خبر 621504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.