نتایج دیدارهای گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

مسابقات روز دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه D پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات روز دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه D پیگیری شد که تیم فرانسه توانست تیم استرالیا را شکست دهد و از طرف دیگر دیدار دانمارک و تونس به تساوی بدون گل انجامید.

نتایج دیدارهای گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج دیدارهای گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

دانمارک صفر- تونس صفر

تیم‌های دانمارک و تونس از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه شهر آموزش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. تونس که با ترکیبی جسورانه و هجومی پا به زمین گذاشته بود فراتر از انتظار ظاهر شده بود و هرچند دانمارک در نیمه نخست بیشتر از حریف خود صاحب توپ و میدان بود اما این تونس بود که موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه دانمارک به وجود می‌آورد.

بازی دو تیم در نیمه دوم بیشتر فیزیکی و پر زد و خورد دنبال شد. تیمی که بیشتر به دنبال زدن گل برتری بود و برای رسیدن به دروازه حریف تعویض انجام می‌داد دانمارک بود اما تونس به لطف دفاع تیمی منسجم و قدرت بدنی بالای بازیکنان خود حریف اروپایی خود را کنترل کرد.

نتایج دیدارهای گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

فرانسه ۴- استرالیا یک

از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های فرانسه و استرالیا در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک فرانسه به پایان رسید. اولیویه ژیرو با به ثمر رساندن دو گل در این دیدار تعداد گل‌های ملی‌اش را به ۵۱ گل رساند تا در کنار تیری آنری، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه لقب بگیرد.

 اولیویه ژیرو با به ثمر رساندن دو گل و آدرین ربیو با یک گل و یک پاس گل بهترین‌های این دیدار بودند. در دقیقه ۹، نفوذ لکی از سمت راست و ارسال زمینی رو به جلوی او به تیر دور که با ضربه گودوین به زیر طاق دروازه فرانسه نشست تا استرالیا با یک گل پیش بیوفتد.

در دقیقه ۲۷، روی یک ارسال تند و تیز از سمت چپ توسط تئو هرناندز، این ربیو بود که با ضربه سر دروازه استرالیا را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۳۲، توپ‌گیری ربیو از مدافع استرالیا در سمت چپ محوطه جریمه منجر به ایجاد موقعیت عالی برای فرانسه شد و آدرین ربیو که خود گل اول را زده بود این بار به لطف دخالت به موقع ام باپه با نفوذ به محوطه جریمه و پاس در عرض برای ژیرو زمینه‌ساز گلزنی او شد. در دقیقه ۶۸، توپی که در جناج راست به دمبله رسیده بود با ارسال پای چپ او به دهانه دروازه استرالیا و در ادامه ضربه سر زیبای ام باپه به گل سوم فرانسه تبدیل شد.

جدول نتایج دیدارهای گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج دیدارهای گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

کد خبر 621466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.