بلژیک_کانادا /۲ تیم با یک سبک خاص روبه‌روی هم قرار گرفتند!

در چارچوب رقابت‌های گروه F مسابقات جام‌جهانی دو تیم بلژیک و کانادا پس از تقابل دو تیم دیگر این گروه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم بلژیک و کانادا از ساعت ۲۲:۳۰ به عنوان نماینده‌های گروه F مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

روز نخست گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های بلژیک و کانادا

چهارشنبه دوم آذر ماه ساعت ۲۲:۳۰

ورزشگاه: بین المللی خلیفه

داور: جانی سیکازوه

بازی‌های اخیر (همه مسابقات)

بلژیک:

بلژیک یک _ مصر ۲ (دوستانه)

هلند یک _ بلژیک صفر (جام ملت‌های اروپا)

بلژیک ۲ _ ولز یک (جام ملت‌های اروپا)

بلژیک یک _ لهستان صفر (جام ملت‌های اروپا)

ولز یک _ بلژیک یک (جام ملت‌های اروپا)

کانادا:

کانادا ۲ _ ژاپن یک (دوستانه)

کانادا ۲ _ بحرین ۲ (دوستانه)

کانادا ۲ _ اروگوئه صفر (دوستانه)

قطر صفر _ کانادا ۲ (دوستانه)

ایسلند صفر _ کانادا یک (دوستانه)

پیش نمایش

تیم‌های کانادا و بلژیک در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که سرمربی هر دوتیم پیش از پا گذاشتن به گردونه رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ سیستم و تاکتیک‌های متفاوتی را پیاده کرده‌اند و نکته جالب توجه این است که اکثر سیستم‌های مدنظر آن‌ها شکل و شمایلی دفاعی داشته و اینگونه به نظر می‌رسد که گروه ششم جام‌جهانی تدافعی و محتاطانه مسابقات خود را جلو ببرد.

سرمربی تیم ملی کانادا سیستم‌های متفاوتی را روبروی حریفان تدارکاتی خود ارائه داده اما سبک غالبی که بیشتر مورد توجه او بوده سیستم ۳_۴_۳ و قرار دادن یک مهاجم در نوک خط حمله است بنابراین می‌توان گفت جان هردمن به احتمال فراوان در مقابل بلژیک هم تفکری دفاعی پیاده خواهد کرد و می‌خواهد از طریق ضد حملات یا اشتباهات فوتبالی به دنبال حداکثر امتیازات گروه خود باشد تا به مرحله یک هشتم صعود کند.

تیم ملی بلژیک هم در اکثر دیدارهای خود تدافعی و با سیستم ۳_۴_۳ بازی کرده اما درست شبیه حریف خود برای هر بازی برنامه‌های متفاوتی داشته و گاهاً دست به تغییرات عجیب و غریبی در سیستم مدنظر خود زده است.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده بود قصد دارد از گروه خود صعود کند و هدف این تیم کسب عنوان قهرمانی است اما راه دشواری در پیش دارند و همین موضوع سبب می‌شود احتمال اینکه این سرمربی تمام معادلات حریف را بر هم بزند و با یک سورپرایز سه امتیاز این دیدار را کسب کنند و بالا برود.

ترکیب احتمالی کانادا:

میلان بورجان، جانستون، ویتوریا، کمال میلر، آدکاگبه، بوچانان، هوچینسون، ساموئل پیته، جونیور هویلت، لارین و دیوید.

ترکیب احتمالی بلژیک:

تیبو کورتوآ، آرتور تیاته، آلدرویرلد، زنو دباست، یانیک کاراسکو، ویتسل، واناکن، تیموتی کاستانیه، ادن هازارد، دیبروینه و باتشوایی

پیش‌بینی نتیجه

کانادا یک _ بلژیک یک

کد خبر 621464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.