نتایج دیدارهای گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

مسابقات روز دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه C پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات روز دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دیدار از گروه C پیگیری شد که تیم عربستان توانست در یک بازی شگفتی‌ساز تیم آرژانتین را شکست دهد و از طرف دیگر، دیدار مکزیک و لهستان به تساوی بدون گل انجامید.

نتایج دیدارهای گروه C، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج دیدارهای گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

آرژانتین یک-عربستان ۲
تیم‌های آرژانتین و عربستان سعودی از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه لوسیل به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک عربستان به پایان رسید. در این دیدار سه گل آرژانتین آفساید اعلام شد. آرژانتین در حالی باخت که در ۳۶ بازی متوالی شکست نخورده بود و بدین ترتیب روند شکست‌ناپذیری آرژانتین به دست یک آسیایی به پایان رسید. الاویس، دروازه‌بان عربستان که امروز با چند واکنش خیره کننده مسی و یارانش را ناکام گذاشت بهترین بازیکن این دیدار بود.

در دقیقه ۱۰، خطای مدافع عربستان روی پاردس را داور به کمک VAR پنالتی گرفت تا لیونل مسی به راحتی ضربه پنالتی را به گل اول آرژانتین تبدیل کند. در دقیقه ۴۸، توپ‌گیری بازیکنان عربستان در میانه میدان منجر به موقعیتی خوب برای الشهری شد و او که پا به توپ وارد محوطه جریمه آرژانتین شده بود با ضربه‌ای دقیق دور از دستان مارتینز، گل تساوی را در میان بهت تماشاگران آرژانتین به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۳، در کمال شگفتی باز این عربستان بود که به گل رسید. این بار سالم الدوساری که در گوشه محوطه جریمه آرژانتین صاحب توپ شده بود با شوتی کات دار و دیدنی دروازه آرژانتین را باز کرد تا این عربستان باشد که در این بازی پیش بیفتد.

نتایج دیدارهای گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

مکزیک صفر- لهستان صفر

تیم‌های مکزیک و لهستان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه نخست با برتری نسبی مکزیک همراه بود.

این تیم که به نظر نسبت به لهستان برتری فیزیکی داشت بیشتر از حریف اروپایی خود صاحب توپ بود و موقعیت بیشتری هم به وجود آورد هرچند موقعیت‌های مکزیک آن‌چنان خطرناک نبود که منجر به برتری این تیم در پایان نیمه نخست شود.

در سوی دیگر لهستان آن‌طورکه از این تیم با حضور چند ستاره‌اش انتظار می‌رفت خوب بازی نکرد و در خلق موقعیت ناکام بود. نیمه دوم کمی متفاوت‌تر از نیمه نخست آغاز شد و بازی بر خلاف نیمه نخست از هیجان بیشتری برخوردار بود.

با وجود اینکه مکزیک در نیمه نخست بهتر بازی کرد و در نیمه دوم هم بیش از لهستان میل به هجوم نشان می‌داد این لهستان بود که بر خلاف جریان بازی روی فرصت‌طلبی لواندوفسکی صاحب ضربه پنالتی شد.

ضربه پنالتی که به لطف VAR به دست آمده بود را خود لواندوفسکی زد اما اوچوا دروازه‌بان محبوب مکزیکی‌ها با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد تا لواندوفسکی همچنان در حسرت گلزنی در جام‌های جهانی بماند.

جدول نتایج دیدارهای گروه C، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج دیدارهای گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +جدول

کد خبر 621459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.