هانسی فلیک: با نگاهی مثبت جام‌جهانی را آغاز می‌کنیم/ تا حد توان برای موفقیت تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم‌ ملی آلمان گفت: تمام تیم‌های بزرگ دنیا در جام‌ جهانی قرار دارند و تاجایی‌که می‌توانند تلاش می‌کنند که به موفقیت برسند، ما هم با توجه به عملکردمان به نتیجه‌گرفتن در این رقابت‌ها بسیار امیدواریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار نخستین تیم ملی آلمان در مرحله گروهی جام‌جهانی مقابل ژاپن اظهار کرد: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام داده‌ایم و برای اولین بازی آماده هستیم؛ کاملاً مثبت وارد جام‌جهانی می‌شویم و از شروع کارمان در جام خوشحالیم.

وی افزود: فوتبال ژاپن را تحسین می‌کنم، کامادا فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده و اندو یکی از بهترین هافبک‌های فصل جاری بوندس‌لیگا است، کار ما مقابل ژاپن سخت خواهد بود اما به‌خوبی برای مصاف نخست‌مان آماده شده‌ایم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان درباره شرایط مصدومان مانشافت تصریح کرد: مانوئل نویر در دیدار مقابل ژاپن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. البته برایمان ناراحت‌کننده است که لروی سانه را در اختیار نخواهیم داشت؛ او می‌تواند با توانایی‌هایش سرنوشت یک بازی را رقم بزند، اما همچنان دچار مصدومیت است. امیدواریم که سانه بتواند در بازی دوم مقابل اسپانیا شرایط بازی را پیدا کند.

هانسی فلیک ادامه داد: توماس مولر نیز بدون‌شک یکی از بازیکنان فیکس احتمالی برای دیدار با ژاپن خواهد بود. مولر امروز در تمرین خیلی‌خوب کار کرد و از شرایطش راضی‌ام، توماس مولر گزینه‌ای برای خط حمله‌مان نیز به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به سطح جام‌جهانی و گروه دشوار تیم‌ملی آلمان با حضور اسپانیا خاطرنشان کرد: تمام تیم‌های بزرگ دنیا در جام‌جهانی قرار دارند و تا جایی که می‌توانند تلاش می‌کنند که به موفقیت برسند. ما هم باتوجه به عملکردمان به نتیجه‌گرفتن در این رقابت‌ها بسیار امیدواریم.

سرمربی مانشافت در پایان گفت: باید در هر مسابقه‌ای با حداکثر توان و انرژی‌ای که می‌توانیم در زمین مسابقه مقابل حریفان قرار بگیری و از همه بازیکنان انتظار بهترین نمایش را داشته باشیم.

کد خبر 621455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.