اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مصوب شد که واحدهای این طرح به صورت ویلایی ساخته شود.

سیدمحمد هادی احمدی‌طباء در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اردستان، اظهار کرد: متقاضیان این طرح در شهرهای مهاباد و زواره طی دیدارهای مردمی که دوشنبه هر هفته در فرمانداری شهرستان اردستان برگزار می‌شود، خواستار ساخت واحدها به صورت یک طبقه‌ای و ویلایی در عوض ساختمان‌های دو طبقه بودند.

وی افزود: پیگیری‌های فراوان از سوی فرمانداری، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و حمایت ویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان حضرت آیت الله طباطبایی، جلسه‌ای با اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد. طی این جلسه مصوب گردید، واحدهای طرح اقدام ملی در شهرهای مهاباد و زواره به صورت ویلایی ساخته شود و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه کل متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اردستان که تا کنون ثبت نام کرده‌اند ٢١٠٣ نفر هستند، گفت: ٥٥٠ نفر در شهر اردستان، ٢٦٠ نفر در شهر زواره و ١٨٣ نفر در شهر مهاباد برای دریافت این منازل تأیید نهایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شهر اردستان اجرای طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است و واحدها به صورت دو طبقه در حال ساخت است، اظهار کرد: در فاز جدید این طرح در شهر اردستان نیز واحدها به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.

احمدی‌طباء با بیان اینکه برای هر واحد ۲۰۰ متر زمین و تسهیلات ۳۰۰ میلیون‌تومانی در نظر گرفته شده است، گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن روز شنبه پنجم آذرماه جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان برگزار خواهد شد و این طرح وارد فاز اجرایی می‌شود.

کد خبر 621430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.