رنار: برای پیروزی مقابل آرژانتین فقط ۲۰ دقیقه شادی کردیم/ نباید برد بزرگ‌مان بی‌نتیجه شود

سرمربی تیم‌ملی فوتبال عربستان گفت: برای پیروزی در بازی امروز برابر آرژانتین فقط بیست دقیقه شادی کردیم چرا که اگر دو بازی آینده را ببازیم پیروزی امروزمان بی‌نتیجه می‌شود؛ برای تاریخ‌سازی به تلاش و تمرکز نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هروه رنار پس از پیروزی بزرگ تیم‌ملی عربستان مقابل آرژانتین و پایان‌دادن به رکورد ۳۶ بازی شکست‌ناپذیری آلبی‌سلسته در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: این پیروزی تاریخی است؛ زیرا برابر تیم بزرگ آرژانتین که کاندیدای قهرمانی جام‌جهانی است، در ۳۶ بازی اخیر شکست نخورده بود و همچنین در کوپا آمریکا برزیل را شکست داده و به قهرمانی رسیده است به برتری رسیدیم.

وی افزود: بیست دقیقه برای پیروزی امروز جشن گرفتیم و از نظر من همین زمان برای شادی کافی است؛ چرا که چالش‌های دیگری پیش‌رو داریم و پیروزی مقابل آرژانتین برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی کافی نیست. اگر در دو بازی بعدی‌مان شکست بخوریم از گردونه مسابقات حذف می‌شویم و بدین ترتیب به گونه‌ای می‌شود که گویا دستاوردی نداشته‌ایم. بنابراین برای تاریخ‌سازی باید به راه‌مان ادامه دهیم که این مستلزم تلاش و تمرکز است.

سرمربی تیم‌ملی عربستان‌سعودی خاطرنشان کرد: ما جام‌جهانی را در کشور همسایه بازی می‌کنیم و برای این ماجرا احترام قائل هستیم؛ تماشاگران زیادی در کنار ما ایستاده‌اند، اما من دوست دارم بیشتر هواداران عربستان را در اینجا ببینم تا از ما حمایت کنند.

رنار در پایان تصریح کرد: ما نیز در نوع خودمان، همان‌طور که از ابتدا تاکید کردیم آمده‌ایم تا همه مردم عربستان به ما افتخار کنند، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتایجی تاریخی مانند پیروزی در بازی امروز به‌دست آوریم.

کد خبر 621429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.