ایمن‌سازی زمین‌های بازی و مکان‌های تفریحی در دستور کار است

شهردار زرند گفت: توجه به نیازهای کودکان در احداث، تجهیز، ایمن‌سازی و استانداردسازی زمین‌های بازی و مکان‌های تفریحی همواره مورد توجه مدیران و مسئولان شهری بوده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اتمام عملیات نصب مجموعه بازی در بوستان قرنی ۲۷ زرند خبر داد و اظهار کرد: ایجاد فضای شاد و مناسب برای کودکان از اولویت‌های شهرداری زرند است.

وی افزود: این طرح به منظور ایجاد نشاط، شادابی و بهبود فضاهای عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری اوقات فراغت خانواده‌ها اجرایی شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای کودکان در احداث، تجهیز، ایمن‌سازی و استانداردسازی زمین‌های بازی و مکان‌های تفریحی همواره مورد توجه مدیران و مسئولان شهری بوده است، به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب به کودکان هنگام بازی در بوستان‌ها، وسایل بازی نصب شده از جنس پلی‌اتیلن انتخاب شده است تا خطری کودکان را تهدید نکند.

ضیاءالدینی با بیان اینکه هزینه نصب مجموعه بازی کودکان در این بوستان بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: تجهیز و ایمن‌سازی فضاهای بازی کودک در تمام بوستان‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد تا بتوانیم حداقل نیاز کودکان را برآورده کنیم.

وی تاکید کرد: شهروندان با استفاده صحیح از وسایل بازی بوستان‌ها می‌توانند شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

شهردار زرند از اجرای سرعتکاه‌های آسفالتی در چهارراه شهدای اصناف خبر داد و گفت: ورودی و خروجی چهارراه با نصب سرعت‌کاه ایمن‌سازی شده است و به زودی عملیات آشکارسازی و رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها اجرایی خواهد شد.

ضیاء‌الدینی گفت: سرعتکاه‌های آسفالتی با هدف آرام‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده مطابق مشخصات فنی و استانداردهای تعیین‌شده، اجرا شده است.

وی افزود: اجرای سرعتکاه‌های آسفالتی در نقاط مختلف شهر با مصوبه شورای ترافیکی و سازمان حمل‌ونقل درون‌شهری انجام می‌شود.

کد خبر 621422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.