به‌دستور ولیهد بن‌سلمان، مدافع عربستان برای عمل‌جراحی با هواپیمای شخصی به آلمان می‌رود!

پس از مصدومیت شدید، خونریزی داخلی و شکستگی فک و دندان یاسر الشهرانی مدافع تیم‌ملی عربستان در بازی مقابل آرژانیتن، به‌دستور ولیعهد محمد بن‌سلمان، وی از طریق هواپیمای شخصی برای معالجه و عمل‌جراحی فوری به کشور آلمان انتقال خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز نخست گروه سوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز _سه‌شنبه یکم آذرماه_ تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان‌سعودی در ورزشگاه لوسیل به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان یک بازی تماشایی، عربستان‌سعودی با شگفتی‌سازی ۲ بر یک از سد آرژانتین مدعی و قدرتمند گذشت.

در واپسین دقایق این دیدار و در یکی از حملات آرژانتینی‌ها برای بازگشت به بازی، مدافع و دروازه‌بان عربستان برخورد شدید و عجیبی با یکدیگر داشتند که منجر به مصدومیت یاسر الشهرانی شد؛ این بازیکن که چند دقیقه‌ای روی زمین بیهوش بود با برانکارد از زمین بازی بیرون برده شد و محمد البریک به‌جای وی به زمین آمد.

پس از معالجات دقیق‌تر پزشکان، مصدومیت یاسر الشهرانی از ناحیه شکستگی فک، سه دندان و استخوان‌های صورت است و به‌دلیل خونریزی داخلی نیاز به عمل سریع جراحی دارد.

همچنین ولیعهد محمد بن‌سلمان دستور انتقال فوری یاسر الشهرانی را از طریق هواپیمای شخصی برای معالجه و عمل‌جراحی به کشور آلمان داده است.

به گزارش ایمنا، یاسر الشهرانی رسماً ادامه رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.

کد خبر 621401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.