عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم آذرماه

در این بسته خبری از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث کمربندی شمالی اسلامشهر تا کاهش مراجعه کنندگان به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرداری تربت حیدریه و زیباسازی دریاچه فدک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیشرفت ۵۰ درصدی احداث کمربندی شمالی اسلامشهر

محمدی حمیدی، شهردار اسلامشهر با بیان اینکه طرح کمربندی شمالی شهر زمین‌گیر نشده است، از پیشرفت ۵۰ درصدی این طرح عمرانی خبر داد.

کاهش مراجعه کنندگان به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرداری تربت حیدریه

علی‌اصغر ایزدی، مدیر مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرداری تربت‌حیدریه گفت: روزانه ۹۰ دستگاه خودرو به این مرکز مراجعه می‌کنند که این رقم پارسال بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ دستگاه خودرو بود.

۲۶۳ عملیات آتش‌نشانی در خمین

وحید قاسمی، معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۶۳ عملیات آتش نشانی در این شهر انجام شده است.

۲۰ میلیارد تومان برای زیباسازی دریاچه فدک هزینه شد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه و زیباسازی چهار دریاچه بوستان فدک این شهر هزینه شده است.

اجرای طرح دکوستر با ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: طرح دکوسنتر (طرح تجاری و مسکونی) با ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در اردبیل در دست اجرا است.

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در قزوین

محمدرضا وثوق نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در شروع سال ۱۴۰۱ افزایش نرخ کرایه تاکسی در شورای شهر قزوین ۷۰ درصد مصوب شد اما فرمانداری اعلام کرد ۴۰ درصد افزایش کرایه در نیمه اول سال اجرا شود و مابقی در نیمه دوم سال که از امروز ۳۰ درصد باقی مانده اجرایی می‌شود.

پیشرفت ۲٠ درصدی گذر امامت در شهرک یادگار امام

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت فیزیکی ۲٠ درصدی گذر امامت در محله یادگار امام خبر داد.

شهرداری قدس در مسیر خودکفایی تولید گیاهان زینتی

سعید شهلی، شهردار قدس با اشاره به سیاست‌گذاری‌های کلان مدیریت شهری مبنی بر تولید داخلی گل و گیاه با هدف کاهش هزینه‌ها در بازپیرایی و احیای فضای سبز شهری، از آغاز عملیات قلمه‌زنی و تکثیر گیاهان در گلخانه‌های سازمان فضای سبز شهرداری خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در قزوین

حسین برجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از راه اندازی مرکز مهر خانواده در قزوین خبر داد.‌


کد خبر 621346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.