ارائه بیش از ۴ هزار نفر خدمت به افراد کارتن خواب

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ارائه ۴۰۳۱ نفر خدمت به افراد بی سرپناه (کارتن خواب) در گرمخانه شهرداری طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار کرد: گرمخانه شهرداری گرگان به ازای ۴۰۳۱ نفر شب به افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان خدمات‌رسانی انجام داده است.

وی افزود: ورودی‌های گرمخانه در فصل سرما افزایش داشته، در همین راستا ۲۷۹ نفر خدمت به افراد کارتن‌خواب در گرمخانه شهرداری ارائه شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: به طور متوسط در هر شبانه روز هفت نفر در گرمخانه پذیرش می‌شوند و تعداد پنج نفر در هر شب به صورت ثابت مراجعه می‌کنند.

سالاری اضافه کرد: ساعت پذیرش در گرمخانه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح است و در مدت اقامت خدمات بهداشتی، استحمام و یک وعده غذای گرم به مددجویان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر افراد کارتن‌خواب، معتاد هستند و البسه آنها بسیار آلوده و در بیشتر موارد نیاز به تعویض دارد، شهرداری گرگان در حد توان خود اقدام به تحویل لباس نو به این افراد می‌کند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از شهروندان، خیران و سازمان‌های مردم نهاد درخواست کرد در صورت تمایل و تمکن مالی در این کار خیر با شهرداری همکاری و البسه نو را به افراد نیازمند هدیه کنند.

سالاری با توجه به آغاز فصل سرما شهروندان در صورت مشاهده افراد کارتن خواب با سامانه تلفنی ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا نسبت به جمع‌آوری و انتقال آنها به گرمخانه اقدامات اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 621336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.