پاکسازی معابر اصلی شهر از خاک و نخاله

شهردار شهرکرد گفت: پاکسازی معابر اصلی شهر از خاک و نخاله و ساماندهی مبادی‌ ورودی و خروجی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _سه‌شنبه یکم آذرماه_ با اشاره به ضرورت پاکسازی معابر اصلی شهر از خاک، نخاله و ضایعات، اظهار کرد: جمع‌آوری نخاله و زباله‌ها از جمله اقداماتی است که بر ساماندهی شهر تأثیر بسزایی دارد و حتماً باید در اولویت اصلی کارکنان شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه پاکسازی شهر با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی به اجرا درآمده است، افزود: تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب به‌هم‌ریختگی سیمای شهر می‌شود؛ بنابراین مجموعه مدیریت شهری به صورت مستمر اقدام به پاکسازی معابر از پسماند و نخاله‌های عمرانی می‌کند.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: برخی شهروندان بدون توجه به توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در بعضی زمین‌های رها شده و معابر سطح شهر می‌کنند که آلودگی بصری و محیط زیست را به همراه دارد.

واحدیان گفت: لازم است مدیریت شهری برای انجام فعالیت‌های مشارکتی برنامه مشخص، نظارت دقیق و بازدید میدانی داشته باشد تا نقش تسهیل‌گری خود را در ارائه کمک به تشکل‌ها به‌خوبی ایفا کند.

وی با تاکید بر لزوم فعال شدن شهروندان در شهر افزود: شهر را نمی‌توان بدون همراهی شهروندان اداره کرد و تا زمانی که احساس مسئولیت در مردم ایجاد نشود، نمی‌توان گام‌های بعدی را به درستی برداشت.

کد خبر 621292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.