تجلیل شهرداری و شورای اسلامی ساوه از ۹۶ افتخارآفرین این شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر ساوه گفت: مجموعه مدیریت شهری ساوه از ۹۶ نفر از نام‌آوران، مدال‌آوران و مقام‌آوران این شهر برای نخستین‌بار تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام سیدعباس امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح تجلیل از نام‌آوران، مقام‌آوران و مدال‌آوران ساوه‌ای برای نخستین‌بار از اسفندماه سال گذشته بر اساس پیشنهاد از طرف این کمیسیون مطرح شد و طی آن فرایندهای قانونی که در قالب استعلام از اداره‌ها و نهادهای مرتبط بود، انجام و اسامی این افراد دریافت شد.

وی ادامه داد: پس از آن، مرحله تصویب این پیشنهاد و تأیید آن در مراجع قانونی به نتیجه رسید و در نهایت با هماهنگی‌های لازم مرحله نخست مراسم تجلیل در ایام برگزاری جشنواره انار در محل مسجد جامع ساوه انجام شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: در مرحله نخست با حضور امام جمعه ساوه و مسئولان شهرستان از افتخارآفرینان این شهر که با تلاش بی‌وقفه خود در رشته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری افتخارآفرین بودند و در سطح کشور رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند، تقدیر به‌عمل آمد.

وی با بیان اینکه از افرادی که در این مراسم حضور نداشتند، در صحن شورای اسلامی شهر ساوه با حضور اعضای شورای ششم تجلیل شد، اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده این برنامه به شکل منسجم‌تر و طی مراسمی وزین و در شأن افتخارآفرینان برگزار شود تا ضمن حمایت از این افراد، تشویقی برای دیگر شهروندان باشد، چراکه الگوبرداری از افراد موفق در عرصه‌های مختلف می‌تواند به مسیر رشد و تعالی شهر کمک کند.

کد خبر 621279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.