به‌روزرسانی سیستم صوتی اعلان ایستگاه‌های اتوبوس تا پایان سال

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: سیستم صوتی اعلان ایستگاه تا پایان سال در تمام اتوبوس‌های سطح شهر به‌روزرسانی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار و در راستای تسهیل استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای نابینایان، رفع نقص و به‌روزرسانی سیستم اعلان صوتی ایستگاه در اتوبوس‌ها تا پایان سال رفع نقص و به‌روزرسانی خواهد شد.

وی افزود: سیم‌کشی سیستم صوتی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از خروجی کنسول تا بلندگوها در حال رفع نقص است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه تعویض و رفع نقص بلندگوهای داخل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حال انجام است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سیستم صوتی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیاز به کابل‌کشی مجدد دارد و این اقدام در حال عملیاتی شدن است.

نیشابوری با بیان اینکه کابل‌کشی مورد نیاز از کنسول اتوبوس به رادیوها برای ۳۰۰ دستگاه انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی سیستم صوتی اعلان ایستگاه، ۵۰۰ دستگاه رادیوی جدید خریداری و ۲۰۰ دستگاه در اتوبوس‌ها نصب شده است، ۳۰۰ دستگاه دیگر نیز به تدریج نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهیانه به‌صورت میانگین سیستم اعلان صوتی ایستگاه‌ها در ۱۵۰ دستگاه اتوبوس رفع نقص و به‌روزرسانی می‌شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال این سیستم در تمام اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی به‌روزرسانی و رفع نقص می‌شود.

کد خبر 621274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.