دستیابی به توسعه پایدار با ترویج فرهنگ کتابخوانی

شهردار مبارکه گفت: مسیری جز دانایی و استفاده از ظرفیت کتاب برای رسیدن به توسعه وجود ندارد و به منظور تحقق این هدف فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _سه‌شنبه یکم آذرماه_ در مراسم تجلیل از کتابداران شهر مبارکه، اظهار کرد: آینده روشنی با افزایش مطالعه، ترویج و توسعه کتابخوانی برای افراد به ویژه نسل جوان جامعه رقم خواهد خورد.

وی افزود: جامعه امروز ما نیاز به نشاط و همراهی دارد و لازمه آن نسلی آگاه، دانا و هوشمند است.

شهردار مبارکه بر لزوم فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه تاکید و خاطرنشان کرد: راه رهایی از روزمرگی در زندگی، مطالعه کتاب و استفاده از اندیشه‌های نو و پویا است.

احمدی نقش کتابداران در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را مهم دانست و تاکید کرد: لازم است با روش‌های نوین و خلاقانه جوانان و نوجوانان را به سمت کتابخانه‌ها سوق داد.

به گزارش ایمنا، مراسم تجلیل از کتابداران شهر مبارکه با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و کتابداران، با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تقدیر شد.

کد خبر 621264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.