لحظه‌ای که در بازی ایران و انگلیس از چشم همه دور ماند!+عکس

در شبی که گل زیبای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌توانست توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کند، شکست سنگین تیم کشورمان در مقابل انگلیس مانع از دیده شدن این گل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته کارلوس کی‌روش با سیستم دفاعی مقابل انگلیس قرار گرفت و مهدی طارمی به‌عنوان تک‌مهاجم تیم کشورمان مأموریت گلزنی روبه‌روی تیم ساوت‌گیت را برعهده داشت. اگرچه سرمربی تیم ملی می‌توانست دیگر مهاجمان خود مانند سردار آزمون را در کنار مهدی طارمی قرار دهد، اما ترجیح داد حدود ۶۰ دقیقه با یک مهاجم برابر انگلیس بازی کند.

قطع به یقین طارمی در نیمه اول بازی، کم‌کارترین بازیکن میدان بود و به نظر می‌رسید دلیل این کم‌کاری، تغذیه نشدن او توسط هافبک‌ها و سایر خطوط باشد اما نهایتاً این مهاجم هنگامی‌که نتیجه دیدار چهار بر صفر به نفع سه‌شیرها بود با یک شوت به سمت طاق دروازه حریف، توانست کلین‌شیت دروازه‌بان انگلیس را از بین ببرد.

شاید اگر نتیجه بازی طور دیگر رقم می‌خورد این گل طارمی بیشتر به چشم فوتبال‌دوستان می‌آمد و رسانه‌های ورزشی تمرکز خود را روی تحلیل این گل می‌گذاشتند اما مزه شیرین گل طارمی حریف شب تلخ فوتبال ایران نشد.

مهدی طارمی در دقیقه ۸۵ نیز از روی نقطه پنالتی موفق به دبل در مقابل شاگردان ساوت گیت شد اما تلاش این بازیکن به دلیل باخت سنگین نادیده گرفته شد.

لحظه‌ای که در بازی ایران و انگلیس از چشم همه دور ماند!+عکس

کد خبر 621188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.