ایران با بیرانوند توان تغییر نتیجه بازی را داشت؟+عکس

در جریان دیدار تیم ملی ایران مقابل انگلیس، علیرضا بیرانوند در دقیقه ۲۰ به دلیل برخورد با سیدمجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس، علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم کشورمان در دقیقه ۲۰ به دلیل برخورد با سیدمجید حسینی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و مدیر رسانه‌ای تیم ملی به طور رسمی اعلام کرد مصدومیت او به دلیل شکستگی ناحیه بینی و جدی است.

کی‌روش نیز در مصاحبه‌ای اظهار کرد که میزان آمادگی این بازیکن فردا مشخص خواهد شد و پس از بررسی‌های پزشکی معلوم می‌شود بیرانوند می‌تواند برابر ولز درون دروازه قرار بگیرد یا نه. در هر حال می‌توان گفت آسیب بیرانوند برابر انگلیس سرآغاز بدشانسی‌های کی‌روش روبه‌روی حریف پرمهره و قدرتمند خود بود زیرا علی بیرو پیش از این سابقه حضور و درخشش در رقابت‌های جام‌جهانی و مقابل تیم‌های سرسخت را داشته و همین موضوع می‌توانست در نحوه واکنش‌های او روی حملات شاگردان ساوت گیت تأثیرگذار باشد اما ورود ناگهانی سیدحسین حسینی و استرس اولین بازی در جام‌جهانی سبب شد نبود بیرانوند بیشتر از هر چیز به چشم بیاید.

دراصل گلر شماره یک تیم ملی همیشه عملکرد مؤثری از خود نشان داده و کمتر دچار اشتباه شده است. به نوعی حضور علی بیرو اطمینان‌خاطر خوبی به مدافعان تیم ملی می‌داد اما در دیدار برابر انگلیس و در غیاب وی ملی‌پوشان کشورمان دچار شوک مقطعی شدند که همین موضوع کار را برای مهاجمان حریف آسان کرد.

به هر ترتیب اگر گلر شماره یک تیم ملی با این مشکل مواجه نمی‌شد این امکان وجود داشت که با استفاده از تجربه خود و ارائه عملکرد مناسب‌تری در تغییر نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. باید دید در ادامه مسابقات ایران در جام‌جهانی بیرانوند می‌تواند تیم ملی را همراهی کند یا خیر. در غیر این صورت کی‌روش باید روی دروازه‌بان دیگری حساب باز کند.

ایران با بیرانوند توان تغییر نتیجه بازی را داشت؟+عکس

کد خبر 621159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.