کی‌روش: دیدار امروز یک جلسه تمرینی بود/ از ابتدا روی بازی با ولز و آمریکا حساب کرده بودیم!

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: این بازی یک شکست برای ما نبود، اتفاقاً یک جلسه تمرینی خوب برای ما بود و یاد گرفتیم که برای بازی بعدی باید خوب آماده شویم. این بازی اصلاً مسابقه‌ای نبود که نتیجه‌اش برای ما مهم باشد. ما از ابتدا روی بازی مقابل ولز و آمریکا حساب باز کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌ملی ایران مقابل انگلیس و تحمل شکست سنگین ۶ بر ۲ تیمش مقابل سه‌شیرها اظهار کرد: تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آنچه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم. هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام‌جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: این بازی یک جلسه تمرینی خوب برای ما بود؛ اکنون خیلی بهتر از قبل آماده بازی با ولز هستیم. این بازی یک شکست برای ما نبود. اتفاقاً یک جلسه تمرینی خوب برای ما بود و یاد گرفتیم که برای بازی بعدی باید خوب آماده شویم. این بازی اصلاً مسابقه‌ای نبود که نتیجه‌اش برای ما مهم باشد. ما از ابتدا روی بازی مقابل ولز و آمریکا حساب باز کرده بودیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران درخصوص این شکست خاطرنشان کرد: نظرم ساده و عملی است. در نیمه اول، بازی تمام شده بود. تنها هدفی که برای تیم ما مانده بود این بود که بتوانیم متحد و شجاع باشیم و تا جایی که می‌توانیم بجنگیم و فوتبال را مفتخر کنیم. این لحظات بد این اجازه را به ما داد که از ابتدا در سطح بالایی بازی کنیم.

کی‌روش تصریح کرد: الان خیلی بهتر از قبل آماده بازی با ولز هستیم. رقابت در سطح بالایی است و همه‌چیز آماده است که کارمان را انجام دهیم و سعی می‌کنیم بازی بعد را ببریم.

وی در واکنش به اینکه ترکیب امروز ایران چقدر برای بازی مقابل ولز تغییر خواهد کرد گفت: من نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم. تا قبل از شروع بازی با ولز جواب روشنی به این سوال ندارم. علاوه‌بر این نتیجه، باید به درستی تجزیه و تحلیل کنیم. شاید باید بازیکنان از نظر فکری تقویت شوند. فقط پس از تجزیه و تحلیل کامل می‌توانیم به این سوال جواب دهیم.

سرمربی یوزهای ایرانی به انتقاد از تماشاگران ایرانی پرداخت و بیان کرد: اجازه دهید این بازیکنان بازی کنند، چون می‌خواهند نماینده کشورشان باشند. همه تیم‌های ملی که اینجا هستند، مسائلی دارند. این بازیکنان فقط می‌خواهند بازی کنند. همه تیم‌های دیگر هم مسائلی دارند.

کی‌روش در پایان خاطرنشان کرد: ما به اینجا آمدیم که بازی کنیم اما این تنها چیزی نیست که در حال تجربه کردن آن هستیم. ما به هوادارانی احتیاج داریم که حمایت آنها فقط در هنگام پیروزی نیست. آن طرفدارانی که اینگونه هستند بهتر است در خانه بمانند.

کد خبر 621154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.