رویکرد جدید لندن برای حل بحران تراکم ترافیکی

منطقه بکسلی لندن، پایتخت بریتانیا، به زودی میزبان ۴۲ سنسور هوش مصنوعی خواهد بود که قرار است برای بهبود جریان ترافیک در معابر شهری نصب شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سنسورهایی که به‌زودی در منطقه بکسلی نصب می‌شود، از قابلیت متمایز کردن روش‌های مختلف حمل‌ونقل برخوردار خواهد بود که این ویژگی به مدیریت بهتر ترافیک شهری کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که بهبود کیفیت هوا و کاهش تغییرات اقلیمی را به دنبال خواهد داشت. سنسورهای ترافیکی هوش مصنوعی جای تجهیزات قبلی مانند مانیتورها را خواهد گرفت که در حال حاضر در خیابان‌ها برای کنترل ترافیک نصب شده است. این سنسورها قابلیت متمایز کردن شیوه‌های مختلف عبور و مرور مانند پیاده‌روی، رانندگی و دوچرخه‌سواری را خواهد داشت که این ویژگی مدیران را در اعمال اقداماتی نظیر محدودیت سرعت یاری خواهد کرد.

رویکرد جدید لندن برای حل بحران تراکم ترافیکی

سازندگان سنسورهای هوش مصنوعی جدید بکسلی ادعا کرده‌اند که این تجهیزات دیجیتالی در سراسر دنیا نظیر ندارد زیرا درستی عملکرد آن‌ها به بیش از ۹۷ درصد می‌رسد. اعضای شورای این منطقه به نصب سنسورهای ترافیکی هوش مصنوعی در یکی از بزرگراه‌های مهم بکسلی خواهند پرداخت که بیشترین عبور و مرور خود آن‌ها از طریق آن انجام می‌شود تا با اطمینان بیشتری داده‌های حاصل را تجزیه و تحلیل کنند.

بدیهی است که دسترسی به داده‌های دقیق و امکان ارزیابی درست آن‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری امری ضروری به‌شمار می‌رود که سنسورهای هوش مصنوعی جدید این قابلیت را امکان‌پذیر می‌کند. تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از سنسورها به مدیران بکسلی در حمایت از روش‌های عبور و مرور مختلف در آینده کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که دستورالعملی کلی فراهم خواهد آورد که برای بهبود ترافیک خیابانی، در سراسر لندن و حتی بریتانیا قابل اجرا خواهد بود.

رویکرد جدید لندن برای حل بحران تراکم ترافیکی

مدیران بکسلی به‌خوبی از اهمیت ایجاد و حفظ یک شبکه حمل‌ونقل کارآمد برای رفع نیازهای کنونی و آینده ساکنان، صاحبان کار و گردشگران منطقه آگاه هستند و در نظر دارند از طریق نصب سنسورهای هوش مصنوعی جدید، به کشف مشکلات کنونی عبور و مرور بپردازند و همزمان، تراکم ترافیکی و سطح آلودگی هوا در شهر را به حداقل برسانند.

کد خبر 621097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.