۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
شماره ۳۶۸ سروش کودکان منتشر شد

شماره ۳۶۸ سروش کودکان با خبرها و گزارش‌هایی از انیمیشن ایرانی «لوپتو» روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش ایمنا شماره ۳۶۸ سروش کودکان در سال سی‌ودوم انتشار در چهار بخش قاب جادویی، در همین دوروبر، شهر فرنگ و رنگارنگ به چاپ رسیده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

در بخش قاب جادویی این شماره از سروش کودکان مطالبی با عناوینی همچون آهای خبردار، روزها، وقتی روزهای هفته سرود شدند، به مدرسه‌های عجیب سر بزن و روپایی بزن، جایزه بگیر منتشر شده است.

اینجا کسی پز نمی‌دهد، دمای صفر درجه خیلی هم سرد نیست، شوت پابرهنه‌ها در زمین فوتبال رباتی، بگذار کنجکاوی کار دستت بدهد، گشتی در خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل‌احمد، مدرسه در نیم‌کره شمالی، با علم خوش و بش کن، اگر جرئت داری یک کار دیگر بکش، از جمله عناوین مطالبی بوده که در بخش در همین دور و بر این شماره از سروش کودکان منتشر شده است.

در بخش شهر فرنگ مطالبی با عناوینی همچون بیایید تولد انیمیشن را جشن بگیریم، پاک کن حسود، ماجراجویی‌های علی و سازندگان اسباب بازی و در بخش رنگارنگ مطالبی با عناوینی همچون دوستان آقای نویسنده، کتابدونی، بدون مداد و دفتر نقاشی کنید و عدد بازی منتشر شده است.

در بخشی از این نشریه با عنوان «بدون دوستی‌هایمان پژمرده می‌شویم» به قلم یاسمن رضائیان آمده است:

این روها حالم خیلی خوب است. انگار پس از سال‌های طولانی به دوستی‌هایم برگشته‌ام. دارم فکر می‌کنم دوستی‌ها گنج‌های زندگی هستند. گنج‌هایی همیشگی که تا وقتی آن‌ها را داریم حواسمان بهشان نیست. اما همین که از ما گرفته شوند تازه می‌فهمیم چه گنج‌هایی داشته‌ایم!

کد خبر 621087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.