مسئولان اجرایی به مطالبات شوراها رسیدگی کنند

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مسئولان اجرایی باید بیشتر به مطالبات شوراهای اسلامی رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شوراها در برقراری نظم و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی همیشه در کنار سپاه و سایر ارگان‌های دولتی بوده‌اند و در آگاه‌سازی مردم نقش مؤثری دارند.

وی افزود: مباحث دینی و اعتقادی بیشتر در شهرها آموزش داده می‌شود و روستاها به غفلت سپرده شده‌اند، وجود فضای مجازی و نبود آموزش‌های دینی لازم منجر به این شده که معضلاتی از سمت روستاها به شهرها وارد شود که غیرقابل‌جبران است.

عضو شورای اسلامی شهر باباحیدر تصریح کرد: شوراهای اسلامی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و به نوعی جایگاه چانه‌زنی و رایزنی را دارند که در این میان باید مسئولان اجرایی به مطالبات شوراهای اسلامی بیشتر رسیدگی کنند.

وی با اشاره به مشکل اراضی ملی و مستثنیات در استان، خاطرنشان کرد: در بعضی از نقاط مشاهده می‌شود زمین ملی به خانه‌های مسکونی چسبیده و همین موضوع منجر به مشکلات عدیده برای شهرداری، دهیاری و مردم شده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرستان‌ها باید مشکلات موجود در هر شهرستان را جمع‌بندی و در شورای اسلامی استان پس از بررسی، اولویت‌بندی کنند تا در پیشبرد امور سریع‌تر گام برداشته شود؛ البته برای پیگیری بهتر مشکلات و تسریع در رفع آن نیاز به همکاری بیشتر بین شوراهای استان و مجمع نمایندگان استان داریم.

کد خبر 621073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.