لزوم تعامل بسیج و مدیریت شهری برای افزایش خدمت‌ به شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر گفت: تعامل بسیج و مدیریت شهری برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

حبیب‌الله اقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، در خصوص نقش بسیجیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج و شورای اسلامی شهر وظایف و اهداف مشترکی دارند که با هم‌افزایی و تعامل می‌توانند توان خود را در راه خدمت‌رسانی به شهروندان افزایش دهند.

وی افزود: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و فراگیر، پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و همکاری بسیار مطلوبی را با این دوره مدیریت شهری داشته که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مهدیشهر در دوره کنونی و در ادامه مسیر خدمت به شهروندان از ظرفیت‌های این نهاد مردمی استفاده می‌کند و در تعریف و پیشبرد پروژه‌های شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی و شهرسازی بهره خواهد گرفت.

وی با اشاره به وجود معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه و نقش دشمنان در ایجاد مشکلات در این زمینه، تصریح کرد: مدیریت شهری و بسیج می‌توانند با رویکرد جهادی و همکاری مشترک یکدیگر، توسعه فرهنگی شهر را رقم بزنند و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 621061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.